• killen
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 13:17:32 följande:

Olika är bra! Variation förnöjer och ger mer färger till världen!

Japps de gör ju det. Alla kan ju inte va trådsmala o muskulösa. Huvudsaken e att vi inte skäms för våra kroppar utan vi vill visa upp dem me :)
  • killen
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 13:23:48 följande:

Tycker fan ingen borde skämmas alls över hur de ser ut. Någonstans är det vridet att man ens skall ha behov av att få andra att skämmas.

Även om man inte är nöjd så bör man fan inte skämmas ändå. Nu har ju jag sällan vett på att skämmas förutom när jag absolut felat. Men många verkar skämmas och oftast helt i onödan för sånt som andra sällan tänker på eller anser vara oviktigt i sista änden. Dumt dumt dumt. !!!!! DUMT bara!

Japps håller med dig. Tycker alla i tråden kan posta bild på sig ida för att visa att vi är olika. Man e vacker iaf :) jag kommenterar endast kvinnorna här men alla e vackra på sitt sätt :).
  • killen

Visade kvinnorna upp sig i förmiddags :D så tog vi grabbar över eftermiddagen. :) vems blir kvällen :p

• killen
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 19:07:03 följande:

Men wow för alla läckra manskroppar ni postat. Way to go alla män!!!

*torkar dregel ur mungipan*

Har du tinat upp nu :) efter alla manskroppar :p
  • killen
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 19:24:05 följande:

Haha mentalt iaf.

Jag sitter inne och verkligen fryser. Börjar undra om jag håller på att få en mancold eller nått. Skitkul verkligen att bli sjuk när man är barnledig och har massor man måste få göra!!!

Skönt du e lite varmare :)

Synd bara ingen man e o värmer dig o pysslar om dig när du e sjuk :/
  • killen

[quote=75039970][quote-nick]Anonym (rnr) skrev 2015-03-20 20:14:04 följande:[/quote-nick][/quote]

Levererar som alltid grymt fin kropp :)

• killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 20:54:32 följande:

Haha, ja det var bättre än mig... Tänkte inte alls på det imorse Tur är väl det kanske? Tror inte att du skulle passa i mina bröst?

Du får ställa dig framför mig nån gång vid en spegel så vi får se hur de ser ut :p
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 21:17:30 följande:

Fredag, då kan man utan att skämmas lägga ut två bilder?! 

Ha en underbar helg! 

Puss o kram

Det gillas skarpt! :)

Jag överlever nog sången :)

Puss o kram o trevlig helg :)
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 22:11:04 följande:

Jobblördag, men ledig söndag! Bästa helgen! Tack snälla du! Åååh, tack vackra du!  Saknar bilder från dig dock? Haha, oj, tack! Kan väl avslöja lite vackert att dom användes i träning sist för fyra år sedan!  Så kameran var nog ovanligt snäll mot mig! Vad glad jag blev nu! Ser grymt härligt ut! *Inte ett dugg avundsjuk* fast jag har två (!) egna! Haha, det är nog gränsfall?! Har dock inte ditt nummer kvar... Lite dåligt utav dig o missa en sån sak måste jag säga!  Måste ju skryta om mitt nya badrum... Nu för tiden har jag en dusch med inbyggd ryggmassage, ångbastu, bubbelbad o fotmassage! Men av någon konstig anledning skrek jag NEJ rakt ut när sambon ville köpa den. Nu är det min käraste ägodel!  

Här har det snöat o regnat omvartannat, men när jag skulle hem från jobbet var det vitt så klart! Hehe, tack snälla du! Måste dock erkänna att mina fötter är inte vackra! Tänkte på dig i alla fall när jag la upp bilden. Att jag dessutom står som en liten flicka som antingen vill ha något spec eller är väldigt kissnödig ( ).....

Jag pmar dig de nån dag :p
Svar på tråden Helkroppstråden