• killen

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2015-03-19 21:27:25 följande:

Haha, den lilla detaljen har jag inte tänkt på, kanske var därför jag glömde den?! 

Jag har saknat er alla underbara här också (kanske var därför jag bara kunde hålla mig borta en o en halv vecka?!) Haha, då hoppas jag att du fyller en onsdag eller lördag!  I värsta fall får jag väl hälla i mig en rom på "fel dag" bara för din skull! Haha, ja nu har jag ju hittat tillbaka, så nu är allt bra igen! 

Vi kan ta datum pm så du får öva :)

Men tror de e en sönda :)
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-19 21:55:40 följande:

Men det är inget jag vill diskutera över huvud taget! 

Haha nej de kan du inte anklaga mig för.

De e vår/sommar jag fyller i :)

hoppas allt e bra annars :)
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 08:59:47 följande:

Eftersom det inte är någon sol idag, vågar jag släppa ut en av två. 

Jag hoppas att ni får en underbar fredag, vädret till trots! 

o eftersom det är fredag hoppas jag också på att tråden kommer fyllas med massor av bilder av er underbara människor! 

Klart det blir en underbar freda när den börjar så vackert. :) blev inte den andra avundsjuk när ena fick komna ut. :)

eftersom de e rockasocka ida kommer jag lägga ut en bild här ikväll. Men så llänge kan ju ju folk lägga ut bilder på fötter till borka :)
  • killen
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 10:42:40 följande:

God morgon, god dag. Trevlig helg alla sköningar och ja ni bittra gnällrumpor får också ha en trevlig helg.

Ha de bäst. Vår påstås det. Jag fryser på min trappa!!!

Nån borde värma dig :)

[quote=75037161][quote-nick]Anonym (rnr) skrev 2015-03-20 10:48:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow :) riktigt fin kropp. :)
  • killen

[quote=75037356][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-03-20 11:26:40 följande:[/quote-nick][/quote]

Lika het som alltid :)

• killen
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-03-20 11:32:49 följande:

Bara jag som rockar sockor i dag?

Läckert :)

[quote=75037462][quote-nick]Anonym (rnr) skrev 2015-03-20 11:48:15 följande:[/quote-nick][/quote]

Va ni kvinnor levererar ida här e man borta en fm och ojoj oj vilka vackra bilder :)
  • killen
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 13:00:40 följande:

Ja jag tycker det. Någon borde absolut lägga sig med mig i sängen , värma mig, glo på någon menlös film på datorn eller fem och förklara att allt kommet lösa sig så jag tror på det. Det hade varit uppskattat på riktigt. En flaska vatten på det och några kokta ägg så man överlever. Great![/quote]

Det får vi la lösa nån gång va gör man inte för en kvinna i nöd :)
  • killen

Ja jag tycker det. Någon borde absolut lägga sig med mig i sängen , värma mig, glo på någon menlös film på datorn eller fem och förklara att allt kommet lösa sig så jag tror på det. Det hade varit uppskattat på riktigt. En flaska vatten på det och några kokta ägg så man överlever. Great![/quote]

• killen

Svar på tråden Helkroppstråden