• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Loveheart)
    Tom Araya skrev 2013-01-10 21:03:04 följande:
    Alltså, kärlekshjärta...jag vet att vi ska vara snälla här men den där bilden såg väldigt konstig ut och visar inte hur fin jag vet att du är...

Har kanske en dålig dag.............................
  • Anonym (Poww)
    Tom Araya skrev 2013-01-10 21:07:17 följande:
    Ja ja, spä på bara......som att det inte räckte redan.Va, menar du att du lägger upp bilder här på din nästan nakna, vackra kropp som din kille/man inte får se?

Jo han får väl se den om det inte är för ljust och om jag ligger ner :-/

Och skulle se vad folk sa om jag lade upp en bild, eller om mannen talar sanning när han säger att den inte ser så hemsk ut som jag tycker och tror.
  • Tom Araya
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-10 21:16:23 följande:

Och skulle se vad folk sa om jag lade upp en bild, eller om mannen talar sanning när han säger att den inte ser så hemsk ut som jag tycker och tror.
    Skrattande
  • LoLs pappa
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-10 21:09:16 följande:

Har kanske en dålig dag.............................
    Känner jag dig rätt har du aldrig en dålig dag....
  • NoteturNomen
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-10 21:16:23 följande:

Inte alls hemsk! ! Fiin!! :)

Genomgående tema i tråden verkar vara, runda kvinnor skäms och är missnöjda med sina kroppar och kanske vill vara aningens mindre fast de verkligen är fina och har många som uppskattar dem som de är (eller för Att de är dom de är!).

Smala kvinnor som skäms och är missnöjda med sina kroppar och kanske vill ha mer former, fast de verkligen är fina och har många som... ...

Vad Är det som gör att det är så här? Varför ska det behöva gå åt såå mkt energi till missnöje???

Den här tråden är faktiskt toppen, man får se alla format och det är verkligen så att alla är så fina även om vi alla nu har olika favoritutseenden som favoriter!!
  • Anonym (MrsSweetie)
    Mattias39 skrev 2013-01-10 17:43:54 följande:

Det var menat så...och det var/är min ärliga uppfattning...otroligt sexig är du!!!
    KyssFlört
  • Anonym (MrsSweetie)

Håll för ögonen nu.... 

• Tuum Sequere Cor
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-10 20:48:30 följande:

Jag skulle vilja se en till bild på ditt ansikte. Du ser ut att ha ett vackert ansikte med mycket långa rena linjer.

• A82

Då jag inte kunde ladda upp via mobilen får ni en "the real me" bild från veckan.
    Min kropp efter 5 barn i bikini Cool

Svar på tråden Helkroppstråden