• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Poww)
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-10 21:45:17 följande:
    Kapoww and I'm in Love =)

Haha!
  • Tuum Sequere Cor
    A82 skrev 2013-01-10 22:06:24 följande:
    Då jag inte kunde ladda upp via mobilen får ni en "the real me" bild från veckan.
    Min kropp efter 5 barn i bikini Cool
    Fasen vad bra! Då har vi en till att se fram emot då!! =D
  • Anton Chigurh
    niceelinice skrev 2013-01-10 13:27:09 följande:
     Känns lite jobbigt dehär Skäms

Jag som trodde det inte kunde bli bättre, linice !!!  Fan så fel jag hade, du har då den grannaste röven som tänkas kan, tom det där sexiga mellanrummet i skrevet har du, och på det en helt perfekt form förövrigt. Hela du är ju makalöst vacker, Linice, det vet jag sen innan, men se aktarpartiet såhär....herrejävlar alltså, det borde vara förbjudet enligt svensk grundlag att vara sådär snygg. 

Det där "putet" du kämpar för att få till, det kan du skita i. Det blir inte vackrare än såhär. Och jag menar allvar.

Tack, än en gång, Linice, och ha en fortsatt bra kväll. Glad

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • A82
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-10 22:11:28 följande:
    Fasen vad bra! Då har vi en till att se fram emot då!! =D
    en till vad?
  • straight arrow
    A82 skrev 2013-01-10 22:06:24 följande:
    Då jag inte kunde ladda upp via mobilen får ni en "the real me" bild från veckan.
    Min kropp efter 5 barn i bikini Cool
    Har alla fem barnen bikini? Skrattande
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • A82

hahaha. bara tre de andra två har badshorts ;)

• Tom Araya
    Anonym (MrsSweetie) skrev 2013-01-10 22:13:00 följande:

Du har en grym kropp och en än mer grym rumpa! Tungan ute Flört Solig
  • thessa
    niceelinice skrev 2013-01-10 20:42:04 följande:

Ja, det är kanske bara jag som har skev kroppsuppfattning. Har ibland svårt att tro att det är jag på vissa bilder, fast de är alldeles nytagna då jag anser att jag inte ser så bra ut. Brukar visa bilder åt på sambo och säga att en sån mage/rumpa/ben vill jag ha när jag är färdig med träningen och han bara kollar på mig och säger att det har jag ju redan. Men han är ju min sambo så han måste ju vara snäll, det måste ju inte ni Flört
    nej men jag skulle absolut vara nöjd om jag såg ut som du gör!
    fast det är ju lätt att säga så.. många som säger att jag borde vara nöjd men man ser ju alltid en massa som man tycker att även andra borde se (fast jag är ju dock inte så slimmad som du är!)

testade ett pass med de där insanity som du skrev i nått inlägg.
    christ!! jag tror jag avlider....
    men jag ska testa de där i 30 dar och se om jag tycker att jag märker nån skillnad på hur jag mår.
    så får vi se om jag pallar 30 dar med :P men det var ett program på en sida som jag ska se om jag kan följa.
    men är ju riktigt jäkla otränad nu..

nåja, detta hör väl inte till tråden egentligen. sorry!

men jag ska lägga upp en bild sen om 30 dar så får vi se om ni tycker att jag ska fortsätta ;)
Svar på tråden Helkroppstråden