• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • FjärilVingad73

Inga gubbar i den här tråden! Bara läckra killar och läckra tjejer! Kyss

FL:s feel good-tråd! Solig

• Mattias39
    Anonym (MrsSweetie) skrev 2013-01-10 22:13:00 följande:

Mrs....jäklar vilken grym kropp du har!!! Som jag sagt tidigare så har en en makalöst,obeskrivbar snygg,sexig,läcker rumpa!! Den kan man verkligen se på hur många ggr som helst!! Flört

Men hela du är väldigt,väldigt fin!! Perfekta proportioner, fin form....PERFEKTION ut i minsta detalj...!! Glad
    Tror att det är fler än jag som är lite smått avundsjuka på Mr... Flört
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym skrev 2013-01-11 01:16:30 följande:
    *o* vad snygga alla ni damer är här på familjeliv!!

Ni är orsaken till att jag m många fler stiger upp på morgonen och loggar in. Ni får mitt kaffe att smaka bättre, ni får solen att lysa starkare,  ni får musiken från radion att låta bättre, ni smälter snön!!!

Ni gör så att det blir vår!

Underbart.
  • Anonym (Loveheart)
    Mattias39 skrev 2013-01-11 07:46:12 följande:
    Loveheart....har bara en sak att säga... : Du är VERKLIGEN fin!!!

Tack Solig. Kul att ngn uppskattade min ngt "snällare" bild. Kan ju inte porra mig hela tiden Flört
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-11 08:03:17 följande:

Tack Solig. Kul att ngn uppskattade min ngt "snällare" bild. Kan ju inte porra mig hela tiden Flört

Klart du kan. Skrattande
    Om du vill.
    Men jag tyckte det var jättekul att se en annan bild också...du är som sagt väldigt fin!!
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-11 08:03:17 följande:

Du är en oerhört vacker, attraktiv och sensuell kvinna, det behövs inget porrigt för att visa det, Love. Mycket uppskattat med alla typer av bilder.

Tack, winkiss å må din dag bli en underbar dag.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Loveheart)
    Anton Chigurh skrev 2013-01-11 08:13:29 följande:
    Du är en oerhört vacker, attraktiv och sensuell kvinna, det behövs inget porrigt för att visa det, Love. Mycket uppskattat med alla typer av bilder.

Tack, winkiss å må din dag bli en underbar dag.... 

Nu blev den det Anton, tack vare fina ord från ngn som förstår sig på oss kvinnor {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Inte nöjd)

img812.imageshack.us/img812/2240/imagenawm.jpg

Går inte ladda upp via fånen så fick bli en länk istället! Fick barn ganska nyligen så är inte helt nöjd med putande mage och stor stjärt :/ men det jobbar jag på och ska även ansöka om en bröstförminskning via landstinget då jag inte tycker att en G-kupa matchar mina ynka 160cm i längd. Efter 10 mån amning har de även åkt ner en våning...

• FjärilVingad73
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2013-01-11 08:26:23 följande:
    img812.imageshack.us/img812/2240/imagenawm.jp...

Går inte ladda upp via fånen så fick bli en länk istället! Fick barn ganska nyligen så är inte helt nöjd med putande mage och stor stjärt :/ men det jobbar jag på och ska även ansöka om en bröstförminskning via landstinget då jag inte tycker att en G-kupa matchar mina ynka 160cm i längd. Efter 10 mån amning har de även åkt ner en våning...
    Tycker du är jättefin! {#emotions_dlg.flower}

Stora bröst är ett aber, så jag förstår dig som lider. Själv har jag DD/E-kupa men jag försöker stå ut. Har dock ont i axlarna av bh-banden varje dag...
    Men har 10 kilo kvar till målvikt, kanske försvinner lite av brösten också... Nackdelen är ju att de som sagt var åkt ner några våningar sen innan barnen... Rynkar på näsan
  • Mattias39
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2013-01-11 08:26:23 följande:
    img812.imageshack.us/img812/2240/imagenawm.jp...

När jag läst vad du skrivit och sett din bild så måste jag säga att jag inte håller med dig på en enda punkt:

- Du har en jättefin,snygg kropp och jag skulle absolut inte kunna tro att du fött barn såpass nyligen

- Rumpan är INTE för stor, den ser verkligen jättefin ut!! Skitsnygg!!!

- Brösten ser inte alls för stora ut, utan matchar din kropp helt perfekt!! Det där med förminskning hänger ju mycket ihop med hur du själv känner, men rr utseende-synpunkt behöver du absolut inte förminska ngt, jättefin!!

Kort sagt...jag tycker du ska vara stolt,nöjd,glad över din superfina,snygga,sexiga kropp!!! Tack för att delade med dig!! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden