• Movit

Helkroppstråden

Anonym (KMP) skrev 2014-01-05 21:15:55 följande:
    åhhh...Kyss

Jag känner mig som en liten generad geleklump i soffan efter att jag fått den där från dig....Kyss lite försynt tillbaka....
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-05 21:59:54 följande:

Det förra linnet är aaaaaav, men ett annat åkte på men inte fan hjälpte det liksom

Jag hoppas att du nu ligger så där i min säng när jag tittar in i mitt sovrum, annars blir det.......Obestämdinget straffOskyldig
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-05 22:08:00 följande:
    Det är ju där jag ligger... ser du mig inte?
    Åhh du måste ha krypit ner under täcket...då det kanske är lite kallt när du har så lite kläder på dig.
  • Movit
    Anonym (KMP) skrev 2014-01-05 22:05:29 följande:

...som en geléklump...Hoppas det finns något hårt element kvar bara...

Du kan vara helt lugn för det.....bl.a mina tänder är hårda......eller snurrade din fantasi om något helt annat?
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-05 22:11:45 följande:
    Japp, ligger längst ner under täcket och fryyyyser
    Vänta så ska jag komma och värma dig lite....ska bara sluta stöka med nån blond snygging på det här så kallade internet....
  • Movit
    pillan3 skrev 2014-01-05 22:19:31 följande:

Nämen PPP man kan ju inte lova massa saker innan man kollat almanackan men då vet vi andra också, att man får tag på dig efter 27 augusti!!!!

Pillan... du kanske kan göra mig och Blondie sällskap om PPP är lite upptagen....jag är lite kreativ i tanken just nu....
  • Movit
    winston77 skrev 2014-01-05 22:21:30 följande:

God afton!!!
    Kanske lite enkelspårigt men här kommer ett foto till.
    Tack alla ni som gör tråden läsvärd och svår att lämna. Helt fantastiska foton här.
    Jaha där kom du och förstörde mina raggningsförsök på alla damer här.......Drömmer Men fan jag vill ju också se ut så där.....
  • Movit
    pillan3 skrev 2014-01-05 23:06:14 följande:
    Det får bli repris här med Skrattande

Jag tror jag redan avslöjat vad jag tycker om det där......Du är liksom....från ett annat ställe...du är inte på riktigt
  • Movit
    Anonym (KMP) skrev 2014-01-05 23:12:13 följande:

Skönt att höra...tänkte ju att vi skulle mysa till det med lite knäckebröd i soffan...
    Nej nej det är inte knäckebröd....knäck den för allt i världen inte...Det är inte brytbröd heller....pinnbröd eller baguette.....eller kanske en skogaholmslimpa...det är helt beroende på ens referensramar.
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-05 23:28:41 följande:
    God natt alla finingar, nu går jag och lägger mig och lär drömma sött !!
    Godnatt och tack för att du driver så fantastiskt bra med oss.
Svar på tråden Helkroppstråden