• Fotografen

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-01-11 15:21:47 följande:
    Får jag jobbar med dig utan kosnad? Haha Så sexy arbetskamrat
    ????????
  • Fotografen
    Anonym skrev 2013-01-11 15:21:53 följande:

Skulle aldrig förnedra mig så.
    Tror bara att du är avundsjuk på andra som vågar leva liteFlört
  • twain
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-11 15:09:14 följande:

Såhär går jag klädd (under) på jobbet.

Trevlig helg alla glada  {#emotions_dlg.flower}.
    Underbar ny trend! Snygg är du också och jag gillar hur du använt telefonen som mask.
    It's like being *ucked into a vortex.
  • twain

*maskering ska det stå

It's like being *ucked into a vortex.
  • Fotografen

Skulle ju kanske skicka bilden till apple! Dom vill säkert ha den för reklam! Tungan ute
  • Anonym (Loveheart)
    twain skrev 2013-01-11 15:34:25 följande:
    Underbar ny trend! Snygg är du också och jag gillar hur du använt telefonen som mask.

Haha tack. Visade iofs upp fejset igår men på jobbtoan är ljuset lite väl bra Flört.
  • Mattias39

Loveheart...jag har tyvärr slut på alla superlativ som finns...så du får nöja dig med att jag säger att du är alldeles fantastiskt, underbart, otroligt snygg!! Jag skulle egentligen vilja hitta ngt annat ord som beskriver dig ännu bättre...men jag kommer inte på ngt bättre. F-n också! Glad

Sen har ju er nya trend med att visa upp vilka underkläder ni har på jobbet förstört lite på mitt jobb...Nu kan jag ju inte ens prata jobb-frågor med de tjejer som finns här utan att börja fundera på vilka underkläder de har... Flört

• Anonym (MrsSweetie)
    Mattias39 skrev 2013-01-11 07:54:13 följande:

Mrs....jäklar vilken grym kropp du har!!! Som jag sagt tidigare så har en en makalöst,obeskrivbar snygg,sexig,läcker rumpa!! Den kan man verkligen se på hur många ggr som helst!! Flört

Men hela du är väldigt,väldigt fin!! Perfekta proportioner, fin form....PERFEKTION ut i minsta detalj...!! Glad
    Tror att det är fler än jag som är lite smått avundsjuka på Mr... Flört
    Kyss Åhh tack. Att höra det är verkligen en kul kick för självförtroendet.Flört
    Jag är inte så tränad så jag är nog en naturlig "skönhet ". Efter två barn så ser jag ut såhär.Otränad.
  • A82

vill önska er alla en trevlig fredagskväll

Svar på tråden Helkroppstråden