• Anonym

Helkroppstråden

Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-11 11:22:15 följande:
    Vem orkar kommentera alla sk patetiska människor ???

Skaffa dig lite självrespekt
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym skrev 2013-01-11 11:45:19 följande:

Skaffa dig lite självrespekt

Haha
  • Mattias39
    Blackfeet skrev 2013-01-11 11:30:25 följande:
    Som du önskar..

Trevlig helg samtliga, är inte så aktiv här men ni alla är skitsnygga!
    Keep up the good work!

Tja...va säger man...?! Jävligt snyggt! Är både imponerad och avundsjuk... Glad
    PRECIS så skulle jag vilja se ut om jag fick välja fritt....måstebörja träna mer igen...
  • Anton Chigurh
    Blackfeet skrev 2013-01-11 11:30:25 följande:
    Som du önskar..

Trevlig helg samtliga, är inte så aktiv här men ni alla är skitsnygga!
    Keep up the good work!

Okej då, jag gör ett undantag. Denna ena gången.

Hjärta 

Glöm inte å tacka mig. Detta kommer inte upprepas. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-11 10:28:30 följande:
    Får väl bidra! gilla ju tråden{#emotions_dlg.flower}Hjärta

gillar inte magen med alla bristningar... så handen döljer braCool
    Snygga stringtrosor och fin kropp.
  • Blackfeet
    Anton Chigurh skrev 2013-01-11 11:57:48 följande:
    Okej då, jag gör ett undantag. Denna ena gången.   Glöm inte å tacka mig. Detta kommer inte upprepas. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Tack Anton,uppskattas. Känner mig varken mer eller mindre snygg än andra. Såhär ser jag ut och ja,är glad det uppskattas. Tacl samtliga för kommentarer, ni är alla fräscha och atttaktiva så ta åt er..
  • Anton Chigurh
    Blackfeet skrev 2013-01-11 12:03:11 följande:

Tack Anton,uppskattas. Känner mig varken mer eller mindre snygg än andra. Såhär ser jag ut och ja,är glad det uppskattas. Tack samtliga för kommentarer, ni är alla fräscha och attraktiva så ta åt er..
    Du är värd uppskattningen, Blackfeet, det skall gudarna veta....
  • C och A
    Whoopa skrev 2013-01-11 09:58:45 följande:
    Mitt bidrag denna fredags morgon! Underbart sköna snygga Victoria´s secret under idag!

Vackert fick fem par av mannen i julklapp. På din kropp blir dom ännu finare
  • Whoopa
    C och A skrev 2013-01-11 13:03:43 följande:

Vackert fick fem par av mannen i julklapp. På din kropp blir dom ännu finare

Tackar så mycket! Men jag är övertygad om att om mannen köper dig den typen av underkläder -
    så finns det inga fel på din kropp heller!
    Släng upp en bild vännen!
    Alltså, alla män som lägger upp sina kropper är DÖläckra - men inget, absolut inget går upp emot en fin, mjuk, kvinnorkropp! O då lever jag med en man!
    Finns många fina kroppar i tråden, en del blir man bara såå avundsjuka på, andra vill man bara pussa lite lätt på! :)
  • Anonym (badsugen)

Jag tyckte det började bli lite rumptråd nu, saknade en manskropp här. Tack Mattias och Blackfeet! Det är väldigt sexigt med kläder, Mattias, och det är väldigt sexigt utan också, BF.

Kan ingen av er bjuda på en härlig mansrygg också? Det e ju ändå fredag?

Svar på tråden Helkroppstråden