• Tom Araya

Helkroppstråden

Whoopa skrev 2013-01-11 13:52:31 följande:

En sista bild innan jag nu lämnar jobbet!
    Vänligen bortse från de hemska bristningarna!!
    Jag har IIINGA som helst problem med att bortse från bristningarna på den kroppen Whoopa....Flört
    ....så vacker och väldigt fina underkläder också. {#emotions_dlg.flower} Skål Solig
  • Tom Araya
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-11 15:09:14 följande:

Såhär går jag klädd (under) på jobbet.

Trevlig helg alla glada  {#emotions_dlg.flower}.
    Det är inga dåliga rattar du har Loveheart...Flört...men du är så smal (konstaterande utan närmare värdering). Solig
  • Tom Araya
    Anonym (MrsSweetie) skrev 2013-01-11 16:48:05 följande:

A82 skrev 2013-01-11 16:48:17 följande:
    vill önska er alla en trevlig fredagskväll

Två oerhört läckra bakar i raken med snygga string...Förvånad...jag tror jag dööör! Glad Flört {#emotions_dlg.flower}

• Anton Chigurh
    Whoopa skrev 2013-01-11 13:52:31 följande:

En sista bild innan jag nu lämnar jobbet!
    Vänligen bortse från de hemska bristningarna!!
    Du är in i helvete grannWhoopa, en heting med stort jävla H, att det bara finns så mycket vackra damer här på moder jord, koncentrerade till FL dessutom. Otroligt.

Och ang dina bristningar, Whoopa, så hade jag förbanne mig inte lagt märke till dom om inte du nämnt dom, jag tänker helt enkelt inte på sånt alls. Och jag är helt ärlig nu. "Ni" damer har så förgjordat "ont av " dom bristningar ni eventuellt må ha, men tro mig, när jag säger att dom allra, allra flesta, riktiga män , ....dom bryr sig inte ett jävla skit om det. Så du, och alla andra, kan strunta fullständigt i allt vad bristningar heter. 

Ha en fortsatt trevlig afton, Whoopa......Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • telgebo

Nån gång ska jag bidra med en bild här, måste bara få hjälp med att fota och lägga upp bild här, samtidigt är jag väl lite skraj att lägga upp bild här

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anton Chigurh
    telgebo skrev 2013-01-12 01:55:27 följande:
    Nån gång ska jag bidra med en bild här, måste bara få hjälp med att fota och lägga upp bild här, samtidigt är jag väl lite skraj att lägga upp bild här
    Du har inget å vara rädd för, telge, här kryllar av genuint snälla mänskor. Det är en sån tråd....Glad 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • telgebo
    Anton Chigurh skrev 2013-01-12 02:00:12 följande:
    Du har inget å vara rädd för, telge, här kryllar av genuint snälla mänskor. Det är en sån tråd....Glad 

Det är väl magen som är mitt issues och förbannade bristningar som är det jag inte gillar och sen att jag hela tiden får höra att jag är för smal medans jag tycker att jag är helt normalviktig.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Whoopa

Nyvaken Whoopa! Undrar hur man lägger upp bilder från tfn/surfplatta!? Har ju ngr fina nytagna morgonbilder att dela! :)

• carlf
    Whoopa skrev 2013-01-12 09:06:40 följande:
    Nyvaken Whoopa! Undrar hur man lägger upp bilder från tfn/surfplatta!? Har ju ngr fina nytagna morgonbilder att dela! :)

Vet inte hur jag ska hjälpa dig, men se vill jag. Ja så se till och lös problemet;)
  • ulfsas
    Whoopa skrev 2013-01-12 09:06:40 följande:
    Tror inta att det går via appen men kanske via nätsidan.
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
Svar på tråden Helkroppstråden