-
Jamen tack det samma snygging!!småsugen skrev 2014-10-03 17:17:27 följande:Yuumiie, vilken läckerbit
-
Ibland är det svårt att känna igen möbleringen efteråt...Men har aldrig upplevt att någon direkt reflekterat över det under själva händelseförloppet... Det är lite märkligt men oftast en väldigt positiv upplevelsestudentbruttan29 skrev 2014-10-03 17:20:42 följande:Men herregud, vad ska du göra. :O
Möblera om extremt våldsamt eller? Hahaha. :)
-
Så uträknande du är! Tror ändå att det går att förvåna en så garvad fröken som dig...Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 17:39:10 följande:Alla reagerar precis likadant, säger då, jag skulle bara känna lite lätt och blev lite hårdhänt mitt i allt
hahaha
Telefonsex får en helt ny innebörd
hahaha
Din ursäkt hade jag genomskådat direkt haha.
Visst känns det som att telefonsex är något som kan komma riktigt starkt framöver..... Vi kanske skulle kunna bli de första att göra en instruktionsvideo på ämnet? -
Ohh my fuckin god!!!Amys skrev 2014-10-05 09:56:08 följande:Tror nog jag får försöka rädda stämningen i tråden med "Skinn mot skinn metoden"

Att någon tar sig tid att medvetet trycka ner andra människor med irrelevanta ord och meningar säger mer om den personen i fråga som slänger ur sig orden. Så frågan som lyder är, Vem är det som ska tycka synd om vem, egentligen?
(Alla har rätt till en åsikt, Ja! Men, endast välmenande ord får uttryckas enligt trådstart, all annan mening är ovälkommet i tråden alltså är du ovälkommen här "Hmm" så länge du inte har något fint att säga).
Solar, du är fantastiskt fin!! Och alla andra härinne!
Ha en underbar söndag godingar!

-
Snyggt Ensam! Ser väldigt trevligt ut det där och alldeles för ensamt...ensamärstark skrev 2014-10-05 11:35:54 följande:
-
Mmmm utan tvekan en favoritsida!! Yes jag är en assoholic....småsugen skrev 2014-10-05 14:57:25 följande:Till taskiga gnällspikar och trådsabotörer vänder jag denna sidan...
Till er som har vett att uppskatta det - håll till godo och ha en fortsatt skön söndag
-
Just det!! Du är fröken med den yviga fantasinAnonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-05 15:57:50 följande:Hmm...har du lekt? Och hänger kvar där i taket? Kommer med flugsmällaren
Snygg bild och man ser konturerna väldigt bra
... Yes, du har helt rätt! Jag sitter fast och väntar på att du skall komma och rädda mig. Snacka om besvikelse när du dyker upp med din elektrifierade flugsmällare i högsta hugg istället...
Trevligt att du gillade bilden i alla fall...
-
Jadu påven!! Härlig dialog! Jag hade gärna varit med och dramatiserat den. Det verkar dock som att någon har missförstått något här. Jag har tolkat elektrifierad flugsmäll helt bokstavligt och även konturer. Sen väljer man ju vilka konturer man lägger märke till mestPåven Johanna skrev 2014-10-05 17:56:47 följande:Ni har så konstiga omskrivningar för er här. Hallongrottor och elektrifierade flugsmällare och grejer. Det måste låta besynnerligt i sängen under akten.
Lost: Åh, din flugsmällare är så trång och härlig! Jag blir galen av att känna den krama mina konturer.
Dumspirospero: Dina konturer är så grova! Jag blir nästan rädd! Kan min flugsmällare klara av att hålla dem stångna?
Lost: Definitivt kan den det! Jag och min kompis konturerna är helt i ditt våld!
Dumspirospero: Vänta bara tills jag elektrifierar den!
Lost: . . .
. Hallongrotta däremot har jag tidigare sett som en omskrivning för en saftig, våt fitta. Jobbigt om allt skulle tolkats tvärt om då är jag helt Lost in Translation igen.....
-
Godmorgon Ensam!! Snyggt som tusan där!! Dina morgnar ser ut att alltid vara vackra!ensamärstark skrev 2014-10-06 08:20:54 följande:Godmorgon

-
Du är verkligen expert på att posta dina bilder så att jag inte hinner se dem! Var ju bara borta ett par timmar och tränade, men vips så hade du hunnit plocka bort när jag var tillbaksAnonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-05 19:20:08 följande:Oj...du får nog hänga där ett tag, har precis bäddat ner mig i sängen (i brist på annat)...Det är nu min yviga fantasi kommer till användning