Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

studentbruttan29 skrev 2014-09-21 15:51:31 följande:
    Haha, ja, kom hit du om du vill så kan du få sätta på mig kläder. Jag vill ju inte vara till besvär med min nakenhet. Tungan ute
    Fram till orden "sätta på mig" hängde jag med, sen gjorde du mig bara mer och mer förvirrad, trots att du bara skrev två meningar. Hur skulle din nakenhet vara till besvär menar du?? Inte ens google ger mig ett vettigt svar på den frågan....Obestämd
  • LostInTranslation
    studentbruttan29 skrev 2014-09-21 16:03:53 följande:
    Hahaha, okej..kom och sätt på mig då. Solig
    Så ska det låta. Varför krångla till saker så förbannat ..... Din rumpa går inte av för hackor men med mer svank och en stolt bredbent hållning skulle det slå gnistor på nolltid...
  • LostInTranslation

Av någon anledning gick det inte att posta som mig själv där.... Hoppas det funkar bättre nu... TGIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-26 10:21:24 följande:
    Tummen upp för dig losten!
    Där är du ju goding!! Tackar och bockar... Varför tar du inte och postar en bild nu när jag är lite beredd för en gångs skull... Mitt liv har varit fullt av besvikelser de senaste veckorna då det bara varit massa vita rutor i dina inlägg när jag loggat in..Gråter
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-26 10:49:35 följande:
    Här är jag!
    Haha..har bara en bild kvar, men visar ju inget du inte redan sett! Så det kanske inte lätta så mycket på din besvikelse  

Vackert!! Inte det minsta besviken. Där var ju massor jag inte sett innan. En snygging som dig i underkläder och pälsraggsockor ser man inte varje dag. Märks verkligen att det börjar bli höst! Snygg stuss
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-26 11:21:36 följande:
    Tack losten! 
    Så här ser jag ut varenda kväll...haha
    Finns ju liksom inget bättre på kvällarna än att glida runt i raggisar och underkläder..
    Eller jo bättre finns, men det hör inte hit  
    Tänker du på sånt som du viskar i mitt öra?? Oskyldig
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-26 12:00:34 följande:
    Vad vi ska äta till lunch?? men om du frågar ikväll igen så hör du nog mina viskningar rätt
    Väntar tills ikväll då! Har redan ätit lunch men saknade något sött på maten...Tungan ute
  • LostInTranslation
    ensamärstark skrev 2014-09-26 13:30:50 följande:

Det är aldrig fel tid för bikini! TGIF!!

Nej på vissa passar det året om alla dagar i veckan ! Snyggt!!
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-26 16:36:16 följande:
    Jag får min efterlängtade smak av middagsdejten och kanske på middagen till och med  DrömmerOskyldig

Mmmm vackert!! Vilken tid skall jag vara där?? Tar med skumpa och tilltugg...Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-26 16:52:33 följande:
    Hahaha...ska jag få två middagsdejter Tungan ute alltså jag är inte så mycket för skumpa, men salta pinnar går bra...
    Med tanke på avståndet, så ses vi inatt nån gång, typ när jag redan är proppmätt!!! Hahah
    Aha...då är det bara bra om du är proppmätt så vi kan gå rätt på efterfesten istället utan att du riskerar att klappa ihop helt det första du gör....Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden