Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-30 16:42:58 följande:
    Och vart hade det varit losten? Och vad hade du gjort där? Jag vet precis vart jag hade velat ha dig iaf
    Det är hemligt men hade gärna viskat det i ditt öra. Men att jag hade delat med mig av mina bästa trolleritricks är helt säkert Cool.... Vart hade du velat ha mig då goding??
  • LostInTranslation

OJoj oj vad många favoriter det är som har postat idag!! Bästa fredagsgodiset på veckor ju ....

• LostInTranslation

Äntligen ligger jobbet bakom mig också...... Cool

• LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 16:06:21 följande:
    Äru sugen på smisk?  
    Är det din hand som daskar så kan jag absolut tänka mig att ställa upp som taker. Det är ju så lätt att en sån situation plötsligt blir helt omvänd...

Underbar bild förut! Du ser så jäkla läcker ut i den där "dräkten" Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-10-03 16:11:43 följande:
    Okej en sedvanlig skitdag på jobbet alltså?
    Haha typ...
  • LostInTranslation
    studentbruttan29 skrev 2014-10-03 16:25:40 följande:

En puss-rumpa. Solig

Mmmm...ja puss på den....Du får pussar men jag åker på smisk... Inte så rättvist, men man skall vara rädd om studenterna. Rikets framtid vilar ju i era händer... Vänta tills du är klar då kommer du få känna piskan vina....Oskyldig
  • LostInTranslation
    studentbruttan29 skrev 2014-10-03 16:35:25 följande:

Haha, är ju klar med studierna för typ 5 år sedan. Folk verkar tro att jag förevigt 29 år. :P

Du kan få smiska mig så pussar jag på din rumpa. ;)

Jaha, visste inte att du var så vuxen redan. Då är det klart att du skall ha ordentligt med smisk så skinnet riktigt bränner som om det fattat eld .... Pussar, ja tack och när du ändå står på knä så där kan du ju fundera på vilka förväntningar du väckt hos mig... Cool
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 16:36:00 följande:
    Min hand...nää, jag kör med piskan (flugsmällaren) om du vill ha med lite mer fart i, så kan jag ta till den med el i hahaha
    Gör absolut inget om den blir omvänd hahah

Tack  
    Ehh ELl!? Låter som att det är en riktig liten sadist som talat. Vad är det för fel på lite mer traditionell smärta från smält stearin och ett ordentligt jeansskärp. Om allt måste vara så modernt kan jag daska dig med min nya Iphone, den börjar komma upp till en storlek som innebär helt nya möjligheter utöver vad tillverkaren ännu vågat erkänna....
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 17:05:36 följande:
    Hahahaha...jag är en liten sadist gillar att faktiskt nypa hårt i bröst vårtorna när killen inte är med på det sen kan jag även vara lite små jävlig hahah 
    Lite av en dålig ovana hahaha
    Men iphone kan ju funka bra, får testa helt enkelt..
    Det har jag anat hela tiden att du är. Hade du nypt mig i bröstvårtan när jag inte är med på det tror jag min reaktion hade överenstämt väldigt bra med hur du hoppats på att jag skulle agera. Hade inte blivit mycket manöverutrymme kvar för dig efter en sån manöver.

Tror Iphone plus är rätt verktyg i så fall. Telefonsex har aldrig tidigare varit så svidande intensivt....
  • LostInTranslation
    studentbruttan29 skrev 2014-10-03 16:52:56 följande:
    Ajajaj, hahaha. =)

Jamen kom då så kör vi. ;)
    Ja, då är det bara det där med geografi som återstår då. Har du någon bra hemförsäkring med drulle tillägg som skyddar lösöret och inventarierna i din lägenhet? Bra om du stämt av med försäkringsbolaget innan jag dyker upp. De vet vem jag är så de kan hjälpa dig att välja rätt utökning av försäkringen...Cool
Svar på tråden Helkroppstråden