• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-10 09:59:22 följande:

Bakdelsfredag? phpKh9mNX68146.jpg

Utmärkt förslag ensam, och som vanligt en alldeles förträfflig och åtråvärd bild på din läckra rumpa.
  • Anonym (semi-kåt)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-10 08:51:54 följande:
    Förlåt för dålig kvalitet! Har inte orkat mig ur sängen ännu för att tända stora lampan
    Mmmm........detta är superfint det med!.........man kan låtsas att man
    hittade en bild flytande på vattenytan.....Stina med patina kallar jag bilden:)

Av vattnet sargad bild - så extremt vacker o osargad tjej....vackert vackert vackert

• pillan3
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-10 10:45:30 följande:
    Haha...kommer strax!

Ps. Du är inte desperat efter mitt sällskap heller?

Ds. Nepp inte alls, drömmarna hinner ju bli brända haha
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2014-01-10 10:43:28 följande:
    Mango....vad härligt att se dig igen. Kände mig lite hängig men nu minsann blev jag attan så pigg. Du är vacker som en........hmmm......jag vet inte ska försöka finna någon synonym som är värdig dig men att du är söt som en mango är ju ingen tvekan om.
    Är också lite hängig här men med dina snälla ord känns det genast lite bättre {#emotions_dlg.flower}!!
    Zack skrev 2014-01-10 10:44:05 följande:
    Härliga Mangoo. Så blev det TGIF iallafall....fredagen och helgen är räddad! I övrigt en snygg skruvform du har på kroppen på översta bilden. Lite Turning Torso över den ;)
    Kan du vrida mig rätt tror du Drömmer?
    Mattias39 skrev 2014-01-10 10:47:52 följande:
    Det gick åt skogen...lyssnade på de andra, men hjärnan var kopplad mot synen på skärmen...endast. Tur jag inte fick ngn fråga...
    Men nu efter mötet blir det inte så mycket jobb gjort heller...

Nej...gillar inte när du busar till min hjärna på det där viset...

Busar Förvånad.... med vilken hjärna Skrattande{#emotions_dlg.djavulsk}??

• Anonym (semi-kåt)
    pillan3 skrev 2014-01-10 09:02:51 följande:

Hääärligt!
    Vörtmackorna har aldrig smakat så gott som idag:))

• Zack
    pillan3 skrev 2014-01-10 10:09:13 följande:

Följer baktemat Flört 

Gör du helt rätt i Pillan. Ett riktigt mästerverk till bak det där ;)
  • Anonym (semi-kåt)
    pillan3 skrev 2014-01-10 09:23:07 följande:

En repris till och snart kommer morgon besöket OskyldigDrömmer
    Åh, vilken kramvänlig position........

Elegant.....vackert......inbjudande.......*slickar längs ryggraden*

• Lahall
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-10 09:59:22 följande:
    Bakdelsfredag?
    Hur jobbig kan denna dag bli då Tungan ute Jag som försöker dra ner på sötintaget och så dyker detta bakverk upp.
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    pillan3 skrev 2014-01-10 10:53:11 följande:
    Ds. Nepp inte alls, drömmarna hinner ju bli brända haha

Haha...sämsta ursäkten jag hört! Ingen kommer att gå på det där!
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2014-01-10 10:53:34 följande:
    Är också lite hängig här men med dina snälla ord känns det genast lite bättre {#emotions_dlg.flower}!!
    Zack skrev 2014-01-10 10:44:05 följande:Härliga Mangoo. Så blev det TGIF iallafall....fredagen och helgen är räddad! I övrigt en snygg skruvform du har på kroppen på översta bilden. Lite Turning Torso över den ;)
    Kan du vrida mig rätt tror du Drömmer?Busar Förvånad.... med vilken hjärna Skrattande{#emotions_dlg.djavulsk}??

Det vet du att jag kan. Lite handyman finns det allt i mig. Röra lite "där", skruva lite "där" och så tror jag nog att jag har fått vridit dig till en annan position ;)