• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (semi-kåt)
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 11:51:23 följande:
    Haha, torterad med fjädrar... det var nått nytt Tungan ute
    Hehe, kanske att man innerst inne går o bär på en sådan önskan...

Kommer fram i drömmarna, comes nighttime....(tur att inget annat kom fram)

Har du månne några gamla fjädrar om ligger o skräpar
    i någon söt låda?

(komsi komsi....)

• Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-01-10 11:50:31 följande:

Det var lite svårt med koncentrationen, men undvek frågor genom att hålla för öronen och samtidigt göra störande och förvirrande ljud...Flört
    Samtidigt som jag kollade på Mangon,Pillan, Blondie,NN,Ensam...och alla andra vackra tjejer.
    Funkade ganska bra, ska använda samma knep nästa gång
    Så gjorde jag också på mitt möte... det gick inge vidare Drömmer
  • Movit

Det var lite svårt med koncentrationen, men undvek frågor genom att hålla för öronen och samtidigt göra störande och förvirrande ljud...Flört
    Samtidigt som jag kollade på Mangon,Pillan, Blondie,NN,Ensam...och alla andra vackra tjejer.
    Funkade ganska bra, ska använda samma knep nästa gång smile2.gif
    Tack för tipsen:)
  • Anonym (Blondie)
    Movit skrev 2014-01-10 11:58:05 följande:
    Du gör ju alltid så, typ.. håller för öronen och gör konstiga ljud OskyldigKyss
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 11:55:35 följande:
    Finns ju redan... jag lovar Oskyldig

Den "gamla" från i morse ja....räknas väl inte heller, förstår du väl?
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 11:56:20 följande:
    Så gjorde jag också på mitt möte... det gick inge vidare Drömmer
    Då gjorde du fel...försök att klappa snabbt med händerna mot örat nästa gång, då kan du koppla bort de andra
    GoodMangoo skrev 2014-01-10 11:55:03 följande:
    Du finns med oss vid varje avdelningsmöte Skrattande!
    Hm...tror jag behöver er samlade på bild, tillsammans med "mig"...
  • Anonym (semi-kåt)
    GoodMangoo skrev 2014-01-10 11:53:41 följande:
    Då är du en kille helt i min smak... grattis {#emotions_dlg.flower}!!
    Dock blir det nog inga fler bilder idag Obestämd!

Sänker Förvånad??? Vi borde snarare bidra till blomstrande affärer Drömmer.

Ja, haha - tänk om de hade gett er ett gäng aktier!

Fast i mitt fall så blir det svårt att hinna njuta på riktigt allvar....
    ...får börja med sköna stunder i duschen eller nå´t..:)

• Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-01-10 11:59:09 följande:

Den "gamla" från i morse ja....räknas väl inte heller, förstår du väl?

Då gjorde du fel...försök att klappa snabbt med händerna mot örat nästa gång, då kan du koppla bort de andra  
    Du får fan göra dig besväret att titta igen för det är samma gamla trasor på fortfarande Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}

Du kanske kan lära mig knepet, sen, någongång... det där med mötesgrejen. Du vet Oskyldig
  • Movit

Funkade ganska bra, ska använda samma knep nästa gång smile2.gif
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 11:58:43 följande:
    Du gör ju alltid så, typ.. håller för öronen och gör konstiga ljud OskyldigKyss
    Men det är ju bara när vi jobbar tillsammans....och du brukar ju hålla i mina öron...
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-10 11:55:03 följande:
    Du finns med oss vid varje avdelningsmöte Skrattande!
    Movit skrev 2014-01-10 11:52:35 följande:YES!!!!! Vilken fredag det blev!!! Jag gick en puss av mango :)

Och du är nöjd med det..... du vill stanna där Drömmer??
    Men mango......det både du och jag vad svaret är.....både när det gäller tankar och verklighet. ;)