• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (semi-kåt)
    pillan3 skrev 2014-01-10 11:23:42 följande:

Hahaha..ja okej då
    *L* Forgive me.....men oj så mkt annat skoj som jag kan lära ut :P

Semi-kåt.../der lehrer;)

• Lahall
    Anonym (semi-kåt) skrev 2014-01-10 11:24:16 följande:
    Söta söta underbart sliskigt söta Mango.......ja, denna tråden
    gör att man genast glömmer regn o rusk....

Och så börjar man ruska på något annat:))

Här e det snö och blött.
  • GoodMangoo
    Mattias39 skrev 2014-01-10 11:25:14 följande:

Ganska motsägande kommentarer, men ignorerar den första felaktiga...och suger åt mig av den andra...
    Haha...... du väljer som vanligt att läsa det du vill läsa så fortsätt med det du Skrattande.
    Anonym (semi-kåt) skrev 2014-01-10 11:24:16 följande:
    Söta söta underbart sliskigt söta Mango.......ja, denna tråden
    gör att man genast glömmer regn o rusk....

Och så börjar man ruska på något annat:))

Kan inte annat än att hålla med dig Glad.
  • Mattias39
    GoodMangoo skrev 2014-01-10 11:28:52 följande:
    Haha...... du väljer som vanligt att läsa det du vill läsa så fortsätt med det du Skrattande.
    Ja, med bara en hjärna kan jag inte ta åt mig allt...så jag filtrerar grovt...
  • GoodMangoo
    Mattias39 skrev 2014-01-10 11:31:10 följande:
    Ja, med bara en hjärna kan jag inte ta åt mig allt...så jag filtrerar grovt...

............ och sen glömmer bort resten Skrattande!!
  • Anonym (semi-kåt)
    GoodMangoo skrev 2014-01-10 11:28:52 följande:

Kan inte annat än att hålla med dig Glad.
    Mangon: Här i Götet görs de goaste semlorna - du kanske kan
    flytta hit, och så kan jag njuta några läckra skivor av dig
    ihop med semla :P

Tror det kan vara jättegott!

• Zack
    GoodMangoo skrev 2014-01-10 11:08:12 följande:

Börjar ju bli lite smått ringrostig i min ålder (man är ju ändå en bra bit över 30 Flört) så det kan nog behöva smörjas lite här och där för att kunna räta upp na´Obestämd.
    Lahall skrev 2014-01-10 11:02:07 följande:Ja vad säger man
    GRATTIS till den man/kvinna du bestämmer/bestämt dig för att tillbringa ditt liv med.
    Haha tack.... ska framföra det Skrattande!
    Jo så är det ju när man börjar komma upp i åren ;)....vi kan ju fortsätta med att jag kommer förbi i helgerna och ger service med efterföljande besiktning, så ska du se att du klarar vardagarna galant ;)
  • GoodMangoo
    Anonym (semi-kåt) skrev 2014-01-10 11:32:25 följande:
    Mangon: Här i Götet görs de goaste semlorna - du kanske kan
    flytta hit, och så kan jag njuta några läckra skivor av dig
    ihop med semla :P

Tror det kan vara jättegott!

Om du lovar att bjuda på rikligt med grädde också Drömmer??
    Zack skrev 2014-01-10 11:32:40 följande:
    Jo så är det ju när man börjar komma upp i åren ;)....vi kan ju fortsätta med att jag kommer förbi i helgerna och ger service med efterföljande besiktning, så ska du se att du klarar vardagarna galant ;)
    Hmm... har upptäckt att det är viktigt att vara ärlig och öppen med sin ålder härinne... vill ju inte bli beskylld för att framställa mig själv i yngre dagar än vad jag faktiskt är Flört.

• Mattias39
    GoodMangoo skrev 2014-01-10 11:32:19 följande:

............ och sen glömmer bort resten Skrattande!!
    Nej då, sparas i mappar i datorn...
    Din mapp börjar bli stor... Drömmer