• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Blondie)
    Movit skrev 2014-01-10 12:57:40 följande:
    Nu blir jag lite rädd......:s
    Haha, det tror jag faktiskt inte på Oskyldig
  • Anonym (Dörren)
    Anonym (qom) skrev 2014-01-10 12:36:32 följande:
    Det är humor, inte plågeri. Stor skillnad. 
    Vad vill du ha sagt?? Du är en stackars tjej som det bara stinker avund ifrån! Pinsam är du! Sitta här och kommentera som anonym och dessutom rikta allt mot en person som du inte ens känner?? Det svartnar för mig när jag tänker på vilken jävla liten pinsam stackare du är!!
  • Anonym (Dörren)
    pillan3 skrev 2014-01-10 12:45:33 följande:

Fika besöket på rätt plats 
    Tar du hand om dina gäster såhär? Eller får dina gäster ta hand om dig såhär menar jag? .... Sätt mig på gästlistan nu!!!
  • Lahall
    Movit skrev 2014-01-10 12:14:07 följande:
    Tänk att du inte säger nått när mango inte är här men så fort hon dyker upp så smäller du till. Jag får känslan av att hon dissat dig och du inte klarade av att hantera det. Dags att släppa det nu!
    Hahaha Håller med
  • pillan3
    Anonym (Dörren) skrev 2014-01-10 13:03:00 följande:
    Tar du hand om dina gäster såhär? Eller får dina gäster ta hand om dig såhär menar jag? .... Sätt mig på gästlistan nu!!!
    Ge och ta, hjärtat jag ger kakan och du tar den? Blir det bra? Det finns ingen gästlista...alla är välkomna
  • Lahall
    pillan3 skrev 2014-01-10 13:08:28 följande:
    Ge och ta, hjärtat jag ger kakan och du tar den? Blir det bra? Det finns ingen gästlista...alla är välkomna
    Då lär vi vara många som kommer på bokverk med dopp Cool
  • Lahall
    Lahall skrev 2014-01-10 13:09:35 följande:
    Då lär vi vara många som kommer på bokverk med dopp Cool
    rättstavning  Bakverk
  • pillan3
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 12:50:26 följande:
    Jag vill också fiiiiika

Det finns kaka till alla
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-10 12:52:58 följande:
    Haha...ta fram bröna då! Kaffe utan dopp är snålt!

Hahaha...det är jävligt snålt med dopp här
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    pillan3 skrev 2014-01-10 13:11:10 följande:
    Det finns kaka till alla

Hahaha...det är jävligt snålt med dopp här

Haha...jadå...jag kommer strax...va inte så jävla ivrig!
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 12:43:00 följande:

Fast nu är jag mer inne på svart och rosa Hjärta

Men kolla...behövde tydligen inte ens vänta tills 21.17...en liten tjuvkik minsann...och jag gillar det jag ser...
    pillan3 skrev 2014-01-10 12:45:33 följande:

Fika besöket på rätt plats 

Såg att du hade fika till alla...minsann tur det, för jag vill också ha en bit av kakan...iaf om det är en sån fantastisk kaka...Glad