• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • solochhav
    NyttNamn skrev 2014-01-10 13:58:33 följande:
    *S*

Jag är inte så lång heller... 
    bara naglarna (och tuttarna Obestämd) som är långa på ,mig... haha Tyst
    jag är lång och kan klart lyfta upp dig så du når med dina långa naglar ... så får jag väl ett bra grepp i det andra som var långt och greppvänligt på dig? Flört
  • pillan3
    NyttNamn skrev 2014-01-10 13:53:52 följande:
    Gärna.. Tyst

Är du nagelteknolog? Väldigt fina naglar
  • Anonym (Blondie)
    *S*

Du är så fin NN Flört
  • Anonym (Blondie)
    *S*

Gillar förresten din "undertext" jag förlorade ****** till den låten Skäms tänkte om du kanske satt och funderade på det, nu vet du {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 13:57:18 följande:
    Jag nåååår inte... jag är så kort Cool och så har jag inte lika sexiga naglar som NN Skäms
    Sök dej längre ner då... Tungan ute
  • Nymulen
    pillan3 skrev 2014-01-10 13:59:46 följande:
    Du lyckades och en fin rygg blev det Drömmer
    Tack, jag har gjort den själv. Lite hembakat kan man säga.
  • pillan3
    Mattias39 skrev 2014-01-10 13:57:43 följande:
    Skriv den i excel du, på papper lär inte alla inte få plats...

Hahaha...kanske får göra det, kanske behöver ge ut mitt nr med, om nån får förhinder BLONDIE, tror det är dags att vi börjar baka
  • NyttNamn
    pillan3 skrev 2014-01-10 14:01:11 följande:
    Är du nagelteknolog? Väldigt fina naglar
    Nej då, bara för mkt fritid... *S* Skrattande Tycker det är kul att pyssla med bara... 
    Tack! Solig
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 14:02:39 följande:
    Gillar förresten din "undertext" jag förlorade ****** till den låten Skäms tänkte om du kanske satt och funderade på det, nu vet du {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hehe... TystFlört
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Blondie)
    Nymulen skrev 2014-01-10 14:03:51 följande:
    Sök dej längre ner då... Tungan ute
    Ok, pax för nederdelen.. Tungan ute
  • Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 14:07:28 följande:
    Ok, pax för nederdelen.. Tungan ute
    Finns ej på bild... Men den kliar inte, inte mycket Drömmer