• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Blondie)
    Nymulen skrev 2014-01-10 14:22:41 följande:

Skönt. Vill inte bli blodig.

Jag vet, jag vet..
    Cool
  • Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-01-10 14:29:13 följande:

Blondie...har kollat igenom...och jag är helt såld...hade ingen aning om att det fanns så många fantastiska bilder på dig här...du är otroligt fin!! Drömmer
    Men vad gulligt Tungan ute TACK !
  • Anonym (Blondie)
    straight arrow skrev 2014-01-10 14:24:59 följande:
    Ska jag hjälpa till att leta efter den saknade kroppsdelen?
    Ja gör gärna det, jag är väldigt glömsk och vet inte vart jag lägger alla kroppsdelar.. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Blondie)
    pillan3 skrev 2014-01-10 14:24:25 följande:

Mjauuu DrömmerOskyldig
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 14:18:07 följande:
    Jag är ju lite blyg av mig, men jag kan göra pyttesmå märken Oskyldig

Blyg....ja jo...nja...nä....pryd....kanske inte det heller...
  • Nymulen

[quote=72193861][quote-nick]Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 14:29:30 följande:[/quote-nick][/quote]

I min post?

• Sporthoj

[quote=72193812][quote-nick]pillan3 skrev 2014-01-10 14:24:25 följande:[/quote-nick][/quote] Förförisk vacker blick :)

• straight arrow

Åh, snyggt! [quote=72193812][quote-nick]pillan3 skrev 2014-01-10 14:24:25 följande:[/quote-nick][/quote]

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 14:30:00 följande:
    Men vad gulligt Tungan ute TACK !

Blev lite chockad faktiskt....du är ju riktigt,riktigt fin...sån där man blir glad av att se. Kyss

MEN!! Tro inte att jag kommer att fjäska ihjäl mig för det...
  • Anonym (Blondie)
    Movit skrev 2014-01-10 14:32:00 följande:

Blyg....ja jo...nja...nä....pryd....kanske inte det heller...
    Nu ska du bara... vara ... snäll Hjärta