• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 14:41:50 följande:
    Så kan det vara Oskyldig

Hur många år plussar du på ditt nick då, i dag liksom?
    ska vara snäll...i år fyller jag ett år mer än det som står på min sida
  • Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-01-10 14:49:16 följande:
    ska vara snäll...i år fyller jag ett år mer än det som står på min sida
    Oh the big 4.. härligt. Den festen har jag redan varit med om {#emotions_dlg.flower}
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 14:39:14 följande:
    Jag backar också upp, i vått och torrt Skäms
    Tack söta fina du....men backa gärna upp mot mig ;)
  • Anonym (Blondie)
    Movit skrev 2014-01-10 14:50:57 följande:
    Det vet du Drömmer
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 14:50:07 följande:
    Oh the big 4.. härligt. Den festen har jag redan varit med om {#emotions_dlg.flower}
    Nä....den har jag varit med om redan...min nuvarande ålder står på min sida( inte 39), men eftersom jag inte fyllt än så är det den ålder jag hade 2013...

• Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-01-10 14:55:36 följande:
    Nä....den har jag varit med om redan...min nuvarande ålder står på min sida( inte 39), men eftersom jag inte fyllt än så är det den ålder jag hade 2013...

Hahaha, fy fan vad invecklat... JAG är i alla fall .... *host*.. eller nej - eller jo, kanske. (41) CoolCoolCool
  • Anonym (Blondie)
    Movit skrev 2014-01-10 14:50:57 följande:
    Ser dig inte här på kontoret idag, vilket håll ska jag backa mot ? {#emotions_dlg.djavulsk}DrömmerHjärta
  • straight arrow

Men då är du ju rena ungdomen... Det var snart (host) två (host) år sen jag var så gammal, jag menar ung...

Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 14:57:01 följande:
    Hahaha, fy fan vad invecklat... JAG är i alla fall .... *host*.. eller nej - eller jo, kanske. (41)

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-10 14:57:01 följande:
    Hahaha, fy fan vad invecklat... JAG är i alla fall .... *host*.. eller nej - eller jo, kanske. (41) CoolCoolCool
    Ok då...ska vara ännu snällare än nyss och säga att jag är 41, och blir 42 i år...jämngamla alltså...eller så är du tom yngre än mig