• Nanime

Helkroppstråden

Whoopa och lillajag: Snyggisar!!!! ja, ni har väl sett mina bristningar? Hade en del redan innan jag blev gravid.. tydligen är det hormonellt betingat också *morr* När jag var gravid tyckte exet(dåvarande sambon) att det såg ut som om jag hade eldflammor på magen.. jättecharmig kommentar xD

• Anonym (lillajag)
    Mattias39 skrev 2013-01-14 12:02:32 följande:
    Ja är du inte avslappnad och bekväm i den otroliga kroppen så vore det konstigt!!
    Tränat sedan okrober bara? Jag behöver VERLIGEN tips av dig!!! Glad
    löpning 5-6 dagar i veckan, plankan och en massa situps, igår blev det 325 st Solig
    känns så bra!!
  • Anonym (lillajag)
    Whoopa skrev 2013-01-14 12:01:21 följande:

Har tyvärr oxå fått en massa bristningar.

Funderar seriöst på en operation.
    Inser att jag kommer aldrig att bli av med skiten! :(

Men med kläder på så syns det ju inte! :)
    jag fokuserar på en vältränad mage, så kanske man inte tänker på bristningarna Skäms
    vet inte om det funkar hahaha
  • Whoopa

Kör på gym - mestadels armar, rygg o ben.
    Löptränar 1-4 ggr/vecka.

men min astma klarar inte temperaturen ute nu, så det blir oftast bara 1ggr/vecka.

Plankan har jag ganska nyss börjat med.

I trådar som den här blir man verkligen motiverad till att fortsätta sitt slit.
    Fan vad snygga tjejer, magar, killar, kroppar! :)

• niceelinice

Kan bidra med en lite mer påklädd bild denna måndag, ni får nöja er med det just nu ;) Här är jag i min nyårsoutfit =)

• Whoopa
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-14 12:06:58 följande:
    jag fokuserar på en vältränad mage, så kanske man inte tänker på bristningarna Skäms
    vet inte om det funkar hahaha

Gillar den! :)
  • Nanime
    niceelinice skrev 2013-01-14 12:10:45 följande:
    Kan bidra med en lite mer påklädd bild denna måndag, ni får nöja er med det just nu ;) Här är jag i min nyårsoutfit =)

*suck* du är sjukt vacker! Solig
  • nyttmedelande
    niceelinice skrev 2013-01-14 12:10:45 följande:

Nu börjar jag tro på ett gott nytt år Glad
Svar på tråden Helkroppstråden