• nyttmedelande

Helkroppstråden

A82 skrev 2013-01-14 10:53:30 följande:
    Har spanat in er på avstånd hela helgen och fy skäms på er vad ni är fina.

och för det få ni alla en stor      

Det är dags för oss att sluta skämmas för hur vi ser ut tycker jag. Jag funderade härom dagen varför jag hade så svårt för att ta mig till gymmet nu för tiden. Kom på att jag skämdes för min kropp och att jag lyfte så lätta vikter. Anledningen är dock att jag har varit sjuk i ett år och det har hämmat min träning.

När jag insåg varför jag saknade lusten så kände jag att det var dags att bege mig dit. Jag ska fan inte skämmas för något.

Om ett halvår kanske det kommer en bild från mig.

Ps. Du har grymt fina ögon och en vacker mun Glad 
  • A82
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 11:09:35 följande:
    Det är dags för oss att sluta skämmas för hur vi ser ut tycker jag. Jag funderade härom dagen varför jag hade så svårt för att ta mig till gymmet nu för tiden. Kom på att jag skämdes för min kropp och att jag lyfte så lätta vikter. Anledningen är dock att jag har varit sjuk i ett år och det har hämmat min träning.

När jag insåg varför jag saknade lusten så kände jag att det var dags att bege mig dit. Jag ska fan inte skämmas för något.

Gym vet jag knappt om jag kan stava rätt till längre (var nog 4 år sen jag tog mej dit) så har helt enkelt fått lära mej att acceptera och tycka om den person jag ser i spegeln, Vissa delar lite mer vissa delar lite mindre.
    Och så klart ska vi inte skämmas, fel av mej. Vi ska allt annat än skämmas.   
    SkålGlad 
  • Anonym (Loveheart)

Tack grabbar {#emotions_dlg.flower}, er kan man räkna med Kyss.

• niceelinice
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 11:09:35 följande:

Precis så har det varit för mig med. Jag ville gå till gymmet, men tyckte det var pinsamt att jag var så svag och lyfte så mycket lättare än andra jag kunde träna med. Tillslut insåg jag hur idiotisk det var att tänka så, man går ju till gymmet för att bli starkare och ska inte behöva skämmas för det. Ingen börjar ju på topp, man måste arbeta sig dit. Nu tränar jag med två olika kompisar, ena lyfter ungefär två tredjedelar mer än mig med armarna och den andra ungefär dubbelt så mycket som mig. Och visst känns det ibland jobbigt att ta så mycket lättare vikter. Men jag vet ju att andelningen till att jag är på gymmet är för att bli starkare. Så gå och gymma, må bra och skit i vad andra tycker =)
  • Anonym (lillajag)

hoppas ni haft en bra helg!
    Här har det tränats en hel del Glad
    Därav bilder i träningskläderTungan ute

en del kvar att jobba på, men yngsta barnet är inte ens 1 år än, så jag är väl ganska nöjd hittills
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-14 11:48:09 följande:
    en del kvar att jobba på, men yngsta barnet är inte ens 1 år än, så jag är väl ganska nöjd hittills

Helgen har varit bra, hoppas din också varit det! :)

Jag ser at tdet tränats en del...och inte bara under helgen utan massor under senaste året! Vilken sjukt vältränad,snygg kropp du har! Glad
    Jag tycker att det är fantastiskt hur du på mindre än ett år går från gravid till så vältränad. Önskar att jag själv lyckades så bra som du har gjort!!

Väldigt,väldigt snyggt, och GRATTIS till bra utförd träning under året! Om jag är avundsjuk...? JAAA, mycket!!! Glad
  • Whoopa

Måndag och halva dagen har redan passerat! Snart helg igen!
    Idag är det blått som gäller!

• Whoopa
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-14 11:48:09 följande:

Fin du är!
    Önskar att min mage såg ut som din!!! Avis så det skriker om det!!! :)

Good Work!
  • Putt B
    Whoopa skrev 2013-01-14 11:54:19 följande:

Helt perfekt !!!
  • nyttmedelande
    Whoopa skrev 2013-01-14 11:54:19 följande:

Snygg förpackning och väldigt fint innehåll Glad
Svar på tråden Helkroppstråden