• Whoopa

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-14 12:10:45 följande:
    Kan bidra med en lite mer påklädd bild denna måndag, ni får nöja er med det just nu ;) Här är jag i min nyårsoutfit =)

Gillar ryggen!!
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-14 12:05:26 följande:
    löpning 5-6 dagar i veckan, plankan och en massa situps, igår blev det 325 st Solig
    känns så bra!!

Gillar också löpning. Kör du långa, energikrävande pass eller korta, men intensiva? Eller varierat?
    Situps har jag börjat med, men har bara blivit 100/dag än. Ska öka allt eftersom. 325...det tar nog ngn månad innan jag når dit... Flört
  • Mattias39
    Kan bidra med en lite mer påklädd bild denna måndag, ni får nöja er med det just nu ;) Här är jag i min nyårsoutfit =)
    Ja du....Fy F-N vad du är snygg!!! Hela du är helt magnifik!!! Ryggen, benen, armar...allt är i absolut toppskickt!!! Så otroligt läcker!!!
  • A82

WOW
  • Putt B

Riktigt fin !!
  • Anonym (lillajag)
    Mattias39 skrev 2013-01-14 12:16:39 följande:

Gillar också löpning. Kör du långa, energikrävande pass eller korta, men intensiva? Eller varierat?
    Situps har jag börjat med, men har bara blivit 100/dag än. Ska öka allt eftersom. 325...det tar nog ngn månad innan jag når dit... Flört
    ibland minst 1ggn v längre pass
    resten kortare typ 4-6 km. är dock mycket uppförsbackar härCool

gjorde 125 utan paus igårKyss
  • A82

Istället för att klä av mej har jag nu börjat klä på mej efter en mysmorgon/förmiddag, så det får bli en halvklädd bild 

• Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-14 12:21:51 följande:
    ibland minst 1ggn v längre pass
    resten kortare typ 4-6 km. är dock mycket uppförsbackar härCool

gjorde 125 utan paus igårKyss
    Kul med ngn som gillar att träna på samma vis som jag gör, och som det bevisligen gått väldigt bra för!!
    Vill du bli min PT? Skrattande
  • Anonym (lillajag)
    Mattias39 skrev 2013-01-14 12:24:14 följande:
    Kul med ngn som gillar att träna på samma vis som jag gör, och som det bevisligen gått väldigt bra för!!
    Vill du bli min PT? Skrattande
    hahaha gärnaSkrattande
    kommer å jagar dig med piskan Tungan ute
  • giftfri
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-14 12:11:27 följande:
    jag mår bra av min träning Solig
    vill inte vara utan

Var försiktig, du kan hamna i en livslögn, så glöm inte lyssna på de i din närhet.
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
Svar på tråden Helkroppstråden