• Anonym (Loveheart)

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2013-01-14 14:45:30 följande:

Det är inne på toan det roliga verkar hända i alla fall! Superkropp och fina underkläder...
    Visst vet du, här händer det saker på damrummet Tungan ute.
  • Mucko
    Anonym (fru) skrev 2013-01-14 15:04:39 följande:

En bild på min rumpa fast i "skiss" men helt riktig

vad tycks? 
    Det ser bra ut ,ska vara lite att ta på
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-14 14:43:14 följande:

Skulle heller jobba med er, bästa gänget på FL Solig.

Skulle också hellre jobba med dig!! Skrattande

Men då vill jag ha tillträde till damrummet också...om det nu är där allt händer... Skrattande
  • Mattias39

vad tycks? 

FIIIN!! Men vill som ngn annan sa också gärna se en o-skissad!! Flört
  • Anonym (Loveheart)

Anton Chigurh skrev 2013-01-14 15:11:55 följande:
    Om du så postar en bild på dig i en svart sopsäck, Love, så kommer det stråla om dig som du hade hela solens inneboende energi inom dig....

Du kommer alltid förbli det vackraste.....Hjärta

Men då vill jag ha tillträde till damrummet också...om det nu är där allt händer... Skrattande

Vilken trevlig måndag det blev trots allt, tack allaSkål.  
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-14 15:15:39 följande:

Vilken trevlig måndag det blev trots allt,               tack allaSkål.  
    Det är sånt här som gör livet värt å leva. Tack själv, Love....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Mucko
    Mattias39 skrev 2013-01-14 15:15:08 följande:

FIIIN!! Men vill som ngn annan sa också gärna se en o-skissad!! Flört

Ja jag vill
  • nyttmedelande
    hösthjärta skrev 2013-01-14 13:13:53 följande:
    Ok.... Har varit här och läst tråden väldigt länge, och även kommenterat.

Tycker att både män och kvinnor är så underbart vackra, men jag har fortfarande inte samlat mod nog för att lägga in en bild.
    Men jag är sugen...
    Kanske inkommer med en påklädd bild snart.
    Börjar kanske visa smådelar. Pusselbitar.
    Här kommer den första....

sidobild
    Du har väldigt vackra ögon hösthjärta. Dessutom gillar jag dina ögonbryn skarpt Glad
  • nyttmedelande
    Anton Chigurh skrev 2013-01-14 13:43:32 följande:
    För helvete alltså, jag blir nästan förbannad här, nm ("nyttmedelande"), på riktigt alltså, det finns knappt nåt som gör mig så glad som när det kommer in folk på gymmet, riktigt feta, alternativt riktigt smala (svaga), dom som verkligen har störst behållning av att ta sig till just gymmet, när "sådana" tag mod till sig och tar sig ner till gymmet, tar tag i saken, och gör nåt åt den, dvs börja träna och skiter fullkomligt  i omgivningen. Fan vad glad jag blir, alltså, speciellt när det visar sig att personen menar allvar och fortsätter med sin träning. Det är fan Guld.

Och tro min, nm, du har inget, absolut inget att skämmas för, och det har fanimej ingen annan heller som tar sig till gymlokalen. Hatten av av för alla er som vågat ta er dit. Och som nu kommer ta er dit...

//Anton
    Jag vet Anton. Jag skämdes innan men det löste sig när jag tog reda på varför jag upplevde dessa känslor. I dag kändes det jäkligt skönt att träna. Jag har flera sorters cancer och haft värk i nästan ett år nu, så jag skyller gärna på det. Men helst så vill jag gå dit varje dag för att lyfta mig själv. Till sommaren kanske det kommer en bild på mig med.
  • nyttmedelande

vad tycks? 
    Du, blir skissen såhär bra. Då ser jag fram emot en RGB-variant inom kort Glad
Svar på tråden Helkroppstråden