Anton Chigurh skrev 2013-01-14 13:43:32 följande:
För helvete alltså, jag blir nästan förbannad här, nm ("nyttmedelande"), på riktigt alltså, det finns knappt nåt som gör mig så glad som när det kommer in folk på gymmet, riktigt feta, alternativt riktigt smala (svaga), dom som verkligen har störst behållning av att ta sig till just gymmet, när "sådana" tag mod till sig och tar sig ner till gymmet, tar tag i saken, och gör nåt åt den, dvs börja träna och skiter fullkomligt i omgivningen. Fan vad glad jag blir, alltså, speciellt när det visar sig att personen menar allvar och fortsätter med sin träning. Det är fan Guld.
Och tro min, nm, du har inget, absolut inget att skämmas för, och det har fanimej ingen annan heller som tar sig till gymlokalen. Hatten av av för alla er som vågat ta er dit. Och som nu kommer ta er dit...
//Anton
Jag vet Anton. Jag skämdes innan men det löste sig när jag tog reda på varför jag upplevde dessa känslor. I dag kändes det jäkligt skönt att träna. Jag har flera sorters cancer och haft värk i nästan ett år nu, så jag skyller gärna på det. Men helst så vill jag gå dit varje dag för att lyfta mig själv. Till sommaren kanske det kommer en bild på mig med.