• Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Jag hinner ju knappt titta ikapp här..mycket fina bilder...bidrar med en nytagen.

• nyttmedelande
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-14 18:20:53 följande:
    Jag hinner ju knappt titta ikapp här..mycket fina bilder...bidrar med en nytagen.

En väldigt fin kropp. Jag antar att det är en del jobb bakom den figuren?
  • Anonym (fru)
    Tom Araya skrev 2013-01-14 17:57:59 följande:
    Inte dum...i skiss.

Lika snäll som alltid tack!
  • beebo
    Anonym (mums) skrev 2013-01-14 17:54:17 följande:
    Bjuder lite till...men inte kroppen den här gången. Solig

Ni är fan otroligt vackra tjejer här inne!!!

Mums-- Ja du, din sambo ska ta hand om dig för du är otroligt vacker!! Solig

Badsugen-- As-het kropp! Vad tränar du?

• Anonym (badsugen)
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 18:23:03 följande:
    En väldigt fin kropp. Jag antar att det är en del jobb bakom den figuren?
    Tack, nja, jag gymmar sen ett par år men är rätt begränsad pga skador.
  • A82
    Tom Araya skrev 2013-01-14 17:49:02 följande:
    Vackert! Solig
    Tom Araya skrev 2013-01-14 17:51:40 följande:
    Jag föredrar nog denna hårfärg men du är jun en riktig skönhet oavsett.
    Du är så snäll hela tiden du  {#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Jag håller med dej Tom. Blond är nog inte min färg. Har testat det ett par gånger men det har snabbt blivit mörkt igen.

A82: Såg dina bilder ...fy sjutton vilka snygga ögon du har och du har väldigt fina kurvor ska du veta.  

Tack så jättemycket. Mina ögon är nog det jag är mest nöjd med på min kropp och kurvor finns det gott om, eller kanske så kallade" love handles".
    haha

• A82
    Anonym (mums) skrev 2013-01-14 17:54:17 följande:
    Bjuder lite till...men inte kroppen den här gången. Solig

ser riktigt fin ut Glad
  • Tom Araya

Mm...trevligt Glad men jag vill se det som finns bakom handduken...Flört
  • lille Birger

Tycker denna är ungefär 10 gånger snyggare än den första bilden du laddade upp. Solig
  • hösthjärta
    Anton Chigurh skrev 2013-01-14 13:43:32 följande:
    För helvete alltså, jag blir nästan förbannad här, nm ("nyttmedelande"), på riktigt alltså, det finns knappt nåt som gör mig så glad som när det kommer in folk på gymmet, riktigt feta, alternativt riktigt smala (svaga), dom som verkligen har störst behållning av att ta sig till just gymmet, när "sådana" tag mod till sig och tar sig ner till gymmet, tar tag i saken, och gör nåt åt den, dvs börja träna och skiter fullkomligt  i omgivningen. Fan vad glad jag blir, alltså, speciellt när det visar sig att personen menar allvar och fortsätter med sin träning. Det är fan Guld.

Och tro min, nm, du har inget, absolut inget att skämmas för, och det har fanimej ingen annan heller som tar sig till gymlokalen. Hatten av av för alla er som vågat ta er dit. Och som nu kommer ta er dit...

//Anton

Åhhh,,, Anton.... Tack snälla för att du skriver sånt här.

Själv är jag en sån som (förutom att jag inte tycker att det är särskilt roligt att lyfta vikter) inte vill/vågar gå till ett gym. För vad ska de tro när de ser mig? Hur mycket ska de stirra?

Är själv mer inne på zumba och såna "fånerier". Men samma sak där. Även om jag är stor (läs tjock) så vet jag att jag har dansen i blodet. Men vad tycker alla om när mina kilon svallar förbi? Blir de äcklad? Driver de med mig?
    Tack för såna inlägg som dina!!!Kyss     
Svar på tråden Helkroppstråden