Alexia skrev 2013-01-14 21:00:47 följande:
wow, borde vara förbjudet att ha så snygg kropp, inte schysst mot oss andra ;) kram
Oj, tack tack

Tänk dock på att jag är precis som er...inte alls nöjd över min kropp.
nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:00:50 följande:
För tusan, ta bort bilderna

Jag sitter på jobbet, det går inte att titta på något så vackert här
Hehe, tack så jättemycket...men det är väl inte illa att få sitta på jobbet och studera tjejer

Max skrev 2013-01-14 21:01:33 följande:
Wow, du är verkligen såååå fin... Vilken fin kropp du har
Tack tack...och desamma om din

Anonym skrev 2013-01-14 21:03:45 följande:
Gaaaaah, det är en SÅN rumpa jag vill ha! Vill, vill, vill! Skatta dig lycklig med den bakdelen ( schysst övrig kropp också) om jag vore dig, skulle jag gå i string endast, var dag. Seriöst.
Tack...men jag tyckte inte alls att min rumpa gjorde sig rätt på denna bild...den ser trött, hängig och tråkig ut. Mer rumpträning =)
Shorona skrev 2013-01-14 21:05:28 följande:
Dina bilder har inspirerat mig till att ta tag i träningen igen. Tack! Du har en jättefin kropp och jag hoppa jag kan komma någorlunda i närheten av din form!
Vad kul! Såklart du kan komma i samma form som mig, och mycket bättre oxå =) Lycka till =)
Anonym (50+) skrev 2013-01-14 21:08:50 följande:
Du har en fantaskt snyggt deffad mage, lagom med synliga rutor! Det jag tycker är allra snyggast på dig och som inte syns på denna bilden är vaderna. Perfekta! Rumpan, som verkar vara din Akilleshäl, tycker jag är nästintill perfekt, men okey lite mer put skulle inte göra den fulare......
Din kropp är nästintill perfektion enl. mitt skönhetsideal, det enda jag skulle vilja ha lite mer av är axel- och armmuskler. Får man fråga hur lång du är?
Lite bättre mage hade jag önskat, det är fortfarande kvar lite snaskfett längst ner =) Och vaderna är jag oxå nöjd över, de är snyggt när jag går i högklackat =) Jag tränar hårt just nu på armar/axlar, har aldrig haft desto mer styrka i dessa så det känns som att det tar väldigt lång tid att bygga upp bredd där...men jag arbetar på det. Jag är ca 165 cm lång, väger atm 51 kg men hade kunnat gå upp till 55 kg så länge det är i muskler och inte fett

A82 skrev 2013-01-14 21:19:38 följande:
vilken otrolig kropp du har. lite avis blir jag allt....
Tack =) Din är oxå riktigt fin