• Shorona

Helkroppstråden

Jag stjälpte faktiskt i mig en Ben & Jerry cookiedough för ca 1,5 timma sen, men kom på bättre tankar efter att ha sett hennes bilder. Blev en tur på crosstrainern efter det.

nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:08:29 följande:
    Det här är så himla rätt sätt att tänka

Istället för att bli nedstämd när man jämför sig med andra, så ska man känna sig sporrad att utveckla sig

• nyttmedelande
    Shorona skrev 2013-01-14 21:15:01 följande:
    Jag stjälpte faktiskt i mig en Ben & Jerry cookiedough för ca 1,5 timma sen, men kom på bättre tankar efter att ha sett hennes bilder. Blev en tur på crosstrainern efter det.

Jag har för mig att Ben & Jerry är en av de saker man får stoppa i sig när man skulpterar sin kropp Skrattande
  • A82
    niceelinice skrev 2013-01-14 20:56:28 följande:
    Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat Skäms

vilken otrolig kropp du har. lite avis blir jag allt.... 
  • Shorona

Hahaha! Det vore ju drömmen! Jag är svag, alldeles för svag för B&J. Men en paus från herrarna i ett par månader, kombinerat med träning, så kommer det nog upp en bild på mig här också.

nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:17:26 följande:
    Jag har för mig att Ben & Jerry är en av de saker man får stoppa i sig när man skulpterar sin kropp

• Anonym (vackert)
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:17:26 följande:

Jag har för mig att Ben & Jerry är en av de saker man får stoppa i sig när man skulpterar sin kropp Skrattande
    Ja det är Ben & Jerry som gäller när man ska skulptera en kurvig kvinnokropp det funkar mycket bättre än crosstrainern. Flört
  • niceelinice
    Alexia skrev 2013-01-14 21:00:47 följande:
    wow, borde vara förbjudet att ha så snygg kropp, inte schysst mot oss andra ;) kram
    Oj, tack tack Skrattande Tänk dock på att jag är precis som er...inte alls nöjd över min kropp.
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:00:50 följande:
    För tusan, ta bort bilderna  Glad  Jag sitter på jobbet, det går inte att titta på något så vackert här
    Hehe, tack så jättemycket...men det är väl inte illa att få sitta på jobbet och studera tjejer Flört
    Max skrev 2013-01-14 21:01:33 följande:
    Wow, du är verkligen såååå fin... Vilken fin kropp du har
    Tack tack...och desamma om din Flört
    Anonym skrev 2013-01-14 21:03:45 följande:
    Gaaaaah, det är en SÅN rumpa jag vill ha! Vill, vill, vill! Skatta dig lycklig med den bakdelen ( schysst övrig kropp också) om jag vore dig, skulle jag gå i string endast, var dag. Seriöst.
    Tack...men jag tyckte inte alls att min rumpa gjorde sig rätt på denna bild...den ser trött, hängig och tråkig ut. Mer rumpträning =)
    Shorona skrev 2013-01-14 21:05:28 följande:
    Dina bilder har inspirerat mig till att ta tag i träningen igen. Tack! Du har en jättefin kropp och jag hoppa jag kan komma någorlunda i närheten av din form!
    Vad kul! Såklart du kan komma i samma form som mig, och mycket bättre oxå =) Lycka till =)
    Anonym (50+) skrev 2013-01-14 21:08:50 följande:
    Du har en fantaskt snyggt deffad mage, lagom med synliga rutor! Det jag tycker är allra snyggast på dig och som inte syns på denna bilden är vaderna. Perfekta! Rumpan, som verkar vara din Akilleshäl, tycker jag är nästintill perfekt, men okey lite mer put skulle inte göra den fulare......
    Din kropp är nästintill perfektion enl. mitt skönhetsideal, det enda jag skulle vilja ha lite mer av är axel- och armmuskler. Får man fråga hur lång du är?  
    Lite bättre mage hade jag önskat, det är fortfarande kvar lite snaskfett längst ner =) Och vaderna är jag oxå nöjd över, de är snyggt när jag går i högklackat =) Jag tränar hårt just nu på armar/axlar, har aldrig haft desto mer styrka i dessa så det känns som att det tar väldigt lång tid att bygga upp bredd där...men jag arbetar på det. Jag är ca 165 cm lång, väger atm 51 kg men hade kunnat gå upp till 55 kg så länge det är i muskler och inte fett Flört
    A82 skrev 2013-01-14 21:19:38 följande:
    vilken otrolig kropp du har. lite avis blir jag allt.... 
    Tack =) Din är oxå riktigt fin Glad

• Anonym
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:08:29 följande:
    Det här är så himla rätt sätt att tänka Istället för att bli nedstämd när man jämför sig med andra, så ska man känna sig sporrad att utveckla sig

Har du ju rätt i faktiskt, får försöka se det så. Inte avundas, utan sporra mig själv till att försöka forma baken till mitt ideal. Gå på röv bootcamp. Träna som en tok. Dvs, mer än jag redan gör...pust å stön...kan ju lägga in silikon, i och för sig, men vägrar. Och hur göra med striae och celluliter? Slipa huden ner till gluteus maxus muskeln? Och sen låta nytt växa tillbaka, slätt och fint? Som sagt...om jag ändå aldrig börjat med dom där jäkla p pillrerna, som förstörde hela min butt, det var verkligen rrrrrrriiiiiiippppp, piskrapp över hela skinkorna, på bara några månader. Vill varna andra unga tjejer, var väldigt försiktig med p piller och hormoner i allmänhet.
  • niceelinice
    Anonym skrev 2013-01-14 21:29:55 följande:

Har du ju rätt i faktiskt, får försöka se det så. Inte avundas, utan sporra mig själv till att försöka forma baken till mitt ideal. Gå på röv bootcamp. Träna som en tok. Dvs, mer än jag redan gör...pust å stön...kan ju lägga in silikon, i och för sig, men vägrar. Och hur göra med striae och celluliter? Slipa huden ner till gluteus maxus muskeln? Och sen låta nytt växa tillbaka, slätt och fint? Som sagt...om jag ändå aldrig börjat med dom där jäkla p pillrerna, som förstörde hela min butt, det var verkligen rrrrrrriiiiiiippppp, piskrapp över hela skinkorna, på bara några månader. Vill varna andra unga tjejer, var väldigt försiktig med p piller och hormoner i allmänhet.

Jag har ätit p-piller från det att jag var 13 år, alltså i 15 år. Ja, jag hade ett uppehåll på drygt 1 års tid då jag fick barn, men sen var jag tillbaka igen.
  • nyttmedelande
    Anonym skrev 2013-01-14 21:29:55 följande:

Det lät inte så positivt tycker jag. Jag fattar också att man inte kan skulptera sin kropp hur som helst men man kan i alla fall ta hand om den på ett kärleksfullt sätt. Det är ju ändå din närmaste vän du har ditt sinne.

Jag kan sitta här och vara bitter över att jag är 50+, cancer här och där, värk, bieffekter, tappar hår. Men när jag orkar så tränar jag. Och när jag tränar och har kommit in i ett bra flyt efter en tid känner jag mig mer attraktiv, jag trivs med mig själv.

Sen om jag inte ser ut som de fina kroppar en del killar här i tråden visar upp är helt okey. Just nu känner jag mig ännu mer sugen på att ta hand om det jag kan göra. Jag vill älska min kropp. 
  • Shorona
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:40:21 följande:
    Det lät inte så positivt tycker jag. Jag fattar också att man inte kan skulptera sin kropp hur som helst men man kan i alla fall ta hand om den på ett kärleksfullt sätt. Det är ju ändå din närmaste vän du har ditt sinne.

Jag kan sitta här och vara bitter över att jag är 50+, cancer här och där, värk, bieffekter, tappar hår. Men när jag orkar så tränar jag. Och när jag tränar och har kommit in i ett bra flyt efter en tid känner jag mig mer attraktiv, jag trivs med mig själv.

Sen om jag inte ser ut som de fina kroppar en del killar här i tråden visar upp är helt okey. Just nu känner jag mig ännu mer sugen på att ta hand om det jag kan göra. Jag vill älska min kropp. 

Svar på tråden Helkroppstråden