• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Movit
    La Chica skrev 2014-01-21 21:09:06 följande:

Läpparna mina

Size doesn't define your beauty.
    Dom är underbara
  • NyttNamn
    La Chica skrev 2014-01-21 22:05:28 följande:
    Låter bra ändåGlad Varenda mobil har något man stör sig lite på, men det finns ju ingen perfekt mobilFlört
    Samsung är ett märke jag aldrig mer kommer köpa vare sig TV eller mobiler av. Bara haft strul med Samsung.
    Och Apple begär liite för mycket pengar för sina iPhones, när det finns mycket bättre mobiler än den. 
    Jag har en Z!  Inget att klaga på faktiskt - förutom möjligtvis att den inte skriver det jag vill alla gånger.. 
    Vilket min gamla iofs inte gjorde heller Drömmer
    Pour some sugar on me...
  • La Chica
    NyttNamn skrev 2014-01-21 22:47:00 följande:
    Jag har en Z!  Inget att klaga på faktiskt - förutom möjligtvis att den inte skriver det jag vill alla gånger.. 
    Vilket min gamla iofs inte gjorde heller Drömmer
    Oh, det är den med 20 megapixel kamera va?Glad Haha, det där är standard. T o m min uråldriga mobil med knappar vill inte heller skriva det jag villFlört
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    pillan3 skrev 2014-01-21 22:15:25 följande:
    Så då är det fritt fram alltså?

Inte i bageriet! Där kan de lätt bli väldigt förvirrade om du frågar efter en chokladkaka och pekar på en mums-mums [/quote]

Haha...nja jag tror faktiskt att dom frågar får det lov att vara en Beskvi!
  • La Chica
    Movit skrev 2014-01-21 22:36:37 följande:
    Dom är underbara
    Tackar MSolig
  • NyttNamn
    La Chica skrev 2014-01-21 22:50:06 följande:
    Oh, det är den med 20 megapixel kamera va?Glad Haha, det där är standard. T o m min uråldriga mobil med knappar vill inte heller skriva det jag villFlört
    Har för mig 13 mpix?? Eller minns jag fel då?  
    Tillräckligt iaf, blir bra bilder för mobil faktiskt.. 
    Så den kan jag rekommendera Tungan ute
    Pour some sugar on me...
  • Refire
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-21 16:53:35 följande:
    Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Ett förslag, till alla som tycker tråden ska fortsätta vara en "feelgood-sida": Vi struntar i att kommentera idioter som skriver nedsättande och elakt? Vad säger ni? Inte ett knyst, inte en enda citering... INGENTING?

HjärtaHjärta
    Bra idé och jag lägger till ytterligare en feelgood faktor. Du som har problem och upplever att du måste vara dum genom elaka kommentarer kan inboxa mig. Så kan vi tillsammans få dig att må bra igen genom konstruktiva samtal Solig  Hjärta 
  • La Chica
    NyttNamn skrev 2014-01-21 23:02:48 följande:
    Har för mig 13 mpix?? Eller minns jag fel då?  
    Tillräckligt iaf, blir bra bilder för mobil faktiskt.. 
    Så den kan jag rekommendera Tungan ute
    Ahh, nej du har rätt, den har 13 mpix. Men Sony har ett nytt flaggskepp som heter Z1 med den kameran, så tog felFlört
    Jo 13 mpix är riktigt bra! Den här jag har nu har bara 3.2... Riktigt pinsamt...FlörtSkäms
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    La Chica skrev 2014-01-21 23:08:29 följande:
    Ahh, nej du har rätt, den har 13 mpix. Men Sony har ett nytt flaggskepp som heter Z1 med den kameran, så tog fel

Jo 13 mpix är riktigt bra! Den här jag har nu har bara 3.2... Riktigt pinsamt...

Sanningen ang Z1 är att man kan bara uppnå 20.7 vid manuellt läge och 8 på automatiskt..

Är inte alls imponerad av kameran inte mobilen överlag heller och dyr var den...

Köp snus för pengarna...du får roligare!
  • La Chica

Jaså, är det så PPP? Okej...det stod inte med i informationen jag läste om den (vilket jag förstår då att det inte gör)

Däremot så snusar jag inte och har inga planer på att börja hellerFlört Men kanske kan bunkra upp mitt barskåp liteTungan ute