• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • mrme
    pillan3 skrev 2014-01-21 21:43:47 följande:
    Ja det blir ju det  

men om man vill se utan stjärnor så fin det andra trådar ;) :)
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    pillan3 skrev 2014-01-21 21:00:34 följande:
    Herrejävlar herrejösses herregud! Mums-mums är mums-mums det är ett som är säkert!

Ja det är ju klart att mums-mums är mums-mums kan ju inte riktigt säga jag vill ha en chokladkaka om det är mums-mums man vill ha haha...kan lätt bli lite fel då [/quote]

Så då är det fritt fram alltså?
  • Feliciia 92
    La Chica skrev 2014-01-21 21:34:36 följande:
    Tack finis{#emotions_dlg.flower}

Just den har jag varit sugen på länge faktiskt, just för kameran och att den är vattentät. Har hört lite blandade åsikter om den, men jag har nu tack vare dig bestämt mig för denGlad
    Så fort jag har råd så..Flört
    Tycker den kan ha lite problem med att fokusera ordentligt i bland men man kan peka på skärmen vart man vill lägga fokus och då brukar den göra som man säger ;) Den tar ju så klart bäst bilder i klart dagsljus men tycker ändå att bilderna blir ganska bra i halvdunkel utan blixt också faktiskt :) sen finns det ju en gräns för hur mörkt det får va ofc :P 
    Ja det tycker jag! min kostade 3000 så den behöver ju inte vara överdrivet dyr heller :) (inte som iphone iaf) xD 
  • Anonym (mollymus)
    Movit skrev 2014-01-21 20:53:25 följande:
    Ja
    Då ska jag försöka mig på en bild ikväll Tack för snabbt svar!
  • La Chica
    Feliciia 92 skrev 2014-01-21 21:48:21 följande:
    Tycker den kan ha lite problem med att fokusera ordentligt i bland men man kan peka på skärmen vart man vill lägga fokus och då brukar den göra som man säger ;) Den tar ju så klart bäst bilder i klart dagsljus men tycker ändå att bilderna blir ganska bra i halvdunkel utan blixt också faktiskt :) sen finns det ju en gräns för hur mörkt det får va ofc :P 
    Ja det tycker jag! min kostade 3000 så den behöver ju inte vara överdrivet dyr heller :) (inte som iphone iaf) xD 
    Låter bra ändåGlad Varenda mobil har något man stör sig lite på, men det finns ju ingen perfekt mobilFlört
    Samsung är ett märke jag aldrig mer kommer köpa vare sig TV eller mobiler av. Bara haft strul med Samsung.
    Och Apple begär liite för mycket pengar för sina iPhones, när det finns mycket bättre mobiler än den. 
    Size doesn't define your beauty.
  • pillan3
    mrme skrev 2014-01-21 21:45:06 följande:

men om man vill se utan stjärnor så fin det andra trådar ;) :)
    Ahhhhaaaa!!  Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • mindaa
    La Chica skrev 2014-01-21 21:09:06 följande:
    Läpparna mina

Vill de där läpparna suga på en kuk månne?
  • pillan3
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-21 21:46:55 följande:
    Ja det är ju klart att mums-mums är mums-mums kan ju inte riktigt säga jag vill ha en chokladkaka om det är mums-mums man vill ha haha...kan lätt bli lite fel då

Så då är det fritt fram alltså? [/quote]

Inte i bageriet! Där kan de lätt bli väldigt förvirrade om du frågar efter en chokladkaka och pekar på en mums-mums
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • Feliciia 92
    La Chica skrev 2014-01-21 22:05:28 följande:
    Låter bra ändåGlad Varenda mobil har något man stör sig lite på, men det finns ju ingen perfekt mobilFlört
    Samsung är ett märke jag aldrig mer kommer köpa vare sig TV eller mobiler av. Bara haft strul med Samsung.
    Och Apple begär liite för mycket pengar för sina iPhones, när det finns mycket bättre mobiler än den. 
    Ja precis :) 
    Ja håller med dig! Det här är min andra Xperia, hade en P innan som tyvärr blev stulen i somras och sen fick jag den här i julklapp. Jag har verkligen fastnat för dem!  tycker de är snygga, prisvärda och lätta att förstå sig på :)