• Movit

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-01-05 23:43:15 följande:

Från ett annat ställe/kommun, japp! Även fullt levande

Ja tyvärr inte granne med mig...men avstånd är ett mindre problem i min värld.
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-05 23:51:32 följande:
    Jag tycker det är konstigt att du inte provåker mellan avfarterna på mornarna när du VET att jag passerar ungefär 6.30-6.45

Eller varför inte vänta i vägrenen på att min vita fara ska passera.... :P

Jag har inväntat dig en gång....men du behagade inte vara där på utsatt tid....men jag är alltid på för en provåkning...du kanske skulle vilja provåka min röda fara....?Drömmer
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-06 00:03:23 följande:
    Njaaaa... Jag har lite svårt för röda bilar just! Det och persilja. Annars är jag öppen att testa det mesta!

Hmmm ska nog krocka i morgon så jag får en hyrbil.....men annars har ju du en vit....det funkar bra för mig...{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-06 00:07:30 följande:
    Jag plockar inte upp okända liftare.... :-P
    Kör bara typ mina grannar om de vill få sig en åktur!
    Haha...du ser då får jag ju fara åt ett annat håll....till någon som gillar röda bilar....Drömmer
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-06 00:13:49 följande:
    Jafan.... Du har rätt. Jag kniper käft!
    Experimenterat nåt mer med du vet... Den där svarta???

Japp....tycker du ska sluta jama så mycket.....Flört

Nej jag har inte experimenterat med den men den råkade hänga kvar på badrummet...och idag kom 11-åringen ut från badrummet och undrade vad som hänt här hemma.....jag kunde inte avslöja några detaljer.....inga som helst detaljer....
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-06 00:34:26 följande:
    Ojdå movit!! Låter som att du är lite slarvig med hushållssysslorna

Ibland gör även jag misstag...tro mig
  • Movit
    fialotta85 skrev 2014-01-06 00:38:55 följande:
    Hoppsan..

Det var ett "Hoppsan" av klass......underbara Fialotta.....hoppas du åker lite längre än bara till Katten om du ska upp hit i krokarna....Drömmer
  • Movit
    pillan3 skrev 2014-01-06 09:46:17 följande:

Bilden var väldigt mörk. Säg till om du vill ha någon som håller i lampan
  • Movit

Blondie.......många klädbyten har det blivit idag märker jag....konstigt att kameran missat att knäppa bilder utan kläder :)

• Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 10:19:21 följande:
    Jag är ju så blyg i dagsljus
    Det är ju lite synd i så fall....för alla andra som inte får se dig i mörkret
Svar på tråden Helkroppstråden