• Movit

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-01-06 10:05:58 följande:

Jag vet..men det var den jag hade lovar att säga till när jag behöver ett handtag

Bra fina du....för jag hjälper dig gärna med såna saker....och ja vad du vill ha hjälp med.....I am all yours
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 10:39:13 följande:
    Tur att jag hann kliva ur sängen (eller täcket) innan du knäppte bilden

Men....det var ju du som knäppte bilden.....Drömmer
  • Movit
    Anton Chigurh skrev 2014-01-06 10:36:28 följande:
    Jag röstar för svart, Blondie, men iofs kvittar det, du är så vacker att du kan ta vad du vill, eller inte vill, du kommer alltid vara lika jävla grann. Du har det utseendet...Glad

ANTON  Du är för jävla vass på att trolla till orden i rätt ordning så jag nästan slår igen datorn.....inte bara jävligt snygg och trevlig utan troligtvis intelligent.....Du har allt det där jag saknar.....Tror jag hatar dig.....Cool
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 10:48:49 följande:
    Movit, inte hata... bara kärlek till alla
    Det är ingen fara, Anton vet nog att jag skriver detta med en STOR skopa ironi och att han får all den kärlek ham vill av mig.
  • Movit
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-06 11:18:38 följande:

Jag är troligen i den yngre skaran... smile3.gif Av kåtbockar! smile2.gif
    Du är nog helt rätt ute PPP.....på alla sätt
  • Movit

Japp...jag är väl nog ett gubbslem och du? En överkåt pubertetsstinn okysst fjortis? Vi har alla varit i din situation och vi alla hamnar i min...... {#emotions_dlg.djavulsk}

• Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 10:55:47 följande:
    Jag retas bara, som vanligt...
    Det går bra att retas med mig....jag kan retas tillbaka......var så säker {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Movit

Ånej PPP jag tar inte åt mig hoppas verkligen inte att du tar åt dig...gillar ju att käfta lite...du har en vass tunga vilket jag gillar så fortsätt du att ge på mig så ger jag tillbaka. Mina tår är du långt ifrån ännu men om vi har otur så kanske nån annan tar åt sig.....Cool 

• Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 12:32:46 följande:
    Jag är i samma ålder som den jag var under täcket med igår, här i från tråden... Han med cykeln

Jasså...han......Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden