• Movit

Helkroppstråden

Nymulen skrev 2014-01-06 23:32:26 följande:

Men skit samma. Tre trevliga på två plattor. Vi klarar nog oss bra

Bra...för jag kollade bakåt lite.....snacka om att jag läste fel.....jag var så ivrig när jag såg det jag trodde jag såg....men vi delar broderligt!
  • Movit
    pillan3 skrev 2014-01-07 00:17:37 följande:

Glad att jag ännu inte blundat....för du.....vilken magisk bild....varför ligger inte du här bredvid mig i min säng så jag kan få njuta av den utsikten hela natten?
  • Movit
    pillan3 skrev 2014-01-07 00:26:34 följande:

Tror jag håller på att bli lite smått kär.......
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-07 12:28:43 följande:
    Har en känsla av att det inte spelar någon roll vad jag skriver, har man hakat upp sig på någon så har manFoten i munnen.
    Mango, du vet att jag står bakom dig i alla väder och stöttar upp dig ;(
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-07 12:58:57 följande:
    Movit sitter här brevid mig nu, vi jobbar tydligen ihop, och han hälsar att vi alla hade roligt men att bilderna är det kraftig cencur på CoolGlad
    Vänta här.......hur blev jag indragen i allt det här??? Jag som är så blyg och försynt.....men jag har en vacker kollega....blir inte alltid så mycket gjort eller....jo men inte riktigt rätt jobb.

Mattias din CV är jag lite orolig för pm du söker jobb här...du kommer ju sno min position direkt eller kliva högre upp direkt.....men trevliga människor är alltid välkomna så börja här du!
  • Movit
    Mattias39 skrev 2014-01-07 13:39:48 följande:
    Du kan vara lugn, kommer inte sno åt mig dina arbetsuppgifter, men om du vill kan jag lätta lite på din arbetsbörda så att du får vila ibland smile5.gif
    Jag och Nymulen har mycket att städa....så tack Mattias vi delar på arbetsbördan
  • Movit
    Flickan82 skrev 2014-01-07 13:45:32 följande:

phpcPzhyx20896.jpg

Riktigt riktigt hög klass på dig och dina bilder. Oerhört vacker!!!
  • Movit
    NyttNamn skrev 2014-01-07 14:11:32 följande:

Testar.. Om det funkar med bild från min nya mobil...

Pour some sugar on me...
    Tyvärr NN:(
  • Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-07 17:23:40 följande:

Idag är jag lat, + att ni fick så många bilder igår.. Så idag blir det en repris.. Enjoy! smile5.gif puss! php04FgfA70258.jpg

Världens bästa repris.....det tackar jag för.....fortsättningen kan ju alltid inboxas
Svar på tråden Helkroppstråden