• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-01 10:00:57 följande:

Gott att se att du håller stugan varm snygging !! Din helg ser ut att ha börjat bra
  • LostInTranslation
    Anonym (liten) skrev 2014-02-01 11:49:14 följande:

grym kropp tanken efter å få testa på ett förhållande skulle va skoj att se henne få känna va en kille duger till
    Hur gammal är du "liten"??
  • Anonym (liten)

ja gilla å vet inte om ja ska axeptera mina problem.att inte kunna hantera den secuella delen som garanaterat du fått upp leva å få..kondom ska ju va bra för min sits.skulle du bli nöjd om kondom skulle lyckas å få känna hela 2 min.skulle lätt kunna använda tungan å fingrarna å få en tjej å bli våt.sen tro ja alla tjejer vill få pippa nån gång i veckan.käns för svårt å förklara för tjejen vad som klatras på min lust .skulle du själv blivit glad om ja berättade problemen mitt ex fick upp leva inom skönt samlag som ja saknade helt.att låta tiden få visa henne min brist att ej se till å berätta min brist att ej kunna till fredställa en kvinna .eller skulle de va bättre att du fick märka de när de va dags för min längtan som ja ej är stolt över

• Visa istället
    Anonym (liten) skrev 2014-02-01 15:57:08 följande:
    ja gilla å vet inte om ja ska axeptera mina problem.att inte kunna hantera den secuella delen som garanaterat du fått upp leva å få..kondom ska ju va bra för min sits.skulle du bli nöjd om kondom skulle lyckas å få känna hela 2 min.skulle lätt kunna använda tungan å fingrarna å få en tjej å bli våt.sen tro ja alla tjejer vill få pippa nån gång i veckan.käns för svårt å förklara för tjejen vad som klatras på min lust .skulle du själv blivit glad om ja berättade problemen mitt ex fick upp leva inom skönt samlag som ja saknade helt.att låta tiden få visa henne min brist att ej se till å berätta min brist att ej kunna till fredställa en kvinna .eller skulle de va bättre att du fick märka de när de va dags för min längtan som ja ej är stolt över

Visa det på bild istället! En bild säger mer än dina 1000 ord!
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-01 15:15:51 följande:
    Dina former!Hjärta
    Tack Hjärta
    LostInTranslation skrev 2014-02-01 15:23:34 följande:
    Gott att se att du håller stugan varm snygging !! Din helg ser ut att ha börjat bra
    Ja min lilla stuga är väldigt varm och go! Men stugan här skulle behöva lite värme, så upp med bilder FlörtDrömmer
    Min helg började med....ja, du kan nog tänka själv DrömmerOskyldig

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • Anonym (Blondie)

Här har det fasiken hunnit bli spindelnät både på kameran och lite varstans så REPRIS för att hålla ångan uppe Kyss
    Trevlig LÖRDAG HjärtaSkål

• Anonym (Blondie)

Och naturligtvis alla andra också SkämsTungan uteDrömmer

• Jan Banan01
    melissa03 skrev 2014-01-31 23:15:54 följande:

Naturellt Som det ska vara!!
  • Jan Banan01
    Anonym (Tjej90) skrev 2014-01-30 23:35:15 följande:
    Vad fina ni är allihopa! Jag själv är för feg för att lägga ut kroppsbilder men bidrar iaf med en nytagen ansiktsbild på en höggravid och plufsigare version av mig själv.
    Du har möjligen inga bilder på dig innan du lade dig under kniven? Jag misstänker att du var väldigt vacker då.