• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Fredrik38

Får väl lämna ett suddigt bidrag jag med... be gentle 😉

• A82
    Anonym (b) skrev 2013-01-15 16:33:18 följande:
    Vem blir först med att visa könet? KÄnns som det är nästa steg i den här tråden, som går mot mer och mer avklätt och sex.
    Helkropp på eller avklätt är vad som står i TS och sexuellt eller inte, det är upp till var och en. Men själv måste jag säga att det finns många attraktiva, snygga, sexiga och helt underbara kroppar där ute men trots detta ser jag inte alla på ett sexuellt sätt fast det är klart favoriter finna och smeka lite på de IRL skulle nog inte vara så fel.
    Men könet får bli iaf min hemlighet här inne. 
  • A82
    Fredrik38 skrev 2013-01-15 16:43:36 följande:
    Får väl lämna ett suddigt bidrag jag med... be gentle 😉
    om bilden bara följde med skulle jag säkert vara snäll Glad
  • Fredrik38

Nytt försök... be gentle....  ;)

• niceelinice
    Mattias39 skrev 2013-01-15 15:25:48 följande:

Nytt försök...

Jaha, det är sånt här man missar när man loggar ut och far på gymmet...damn it, du är het! Varför träffar jag aldrig såhär heta grabbar när jag gymmar? Du kanske får flytta hit och börja gymma med mig ;)
  • niceelinice
    Tom Araya skrev 2013-01-15 15:01:35 följande:
    Din svank är suverän men den syns mer om du tar bilden snett bakifrån.
    Tom Araya skrev 2013-01-15 15:04:05 följande:
    Låter som ett förjävla bra jobb. Solig

Tack =)
    Det finns bara ett ställe i hela lägenheten där jag kan ta foton med sytemkameran själv. Placerar upp den på en torkställning och står vid sovrumsdörren, så om den är snett är det inget planerat iaf. Har försökt få rakt bakifrån.

Ja, jobbet är rätt najs =) 
  • niceelinice
    Fredrik38 skrev 2013-01-15 16:57:29 följande:
    Nytt försök... be gentle....  ;)

Snyggt! Riktigt fin kropp...hade velat känna på de där magrutorna ;)
  • Tom Araya
    Anonym (b) skrev 2013-01-15 16:33:18 följande:
    Vem blir först med att visa könet? KÄnns som det är nästa steg i den här tråden, som går mot mer och mer avklätt och sex.
    Med tanke på att det leder till bortplockade bilder, varningar och diverse andra åtgärder tror jag 99,9% avstår.
    Tillhör du de övriga 0,1% så tycker jag du visar det nu.
Svar på tråden Helkroppstråden