• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (vackert)
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:38:58 följande:

tror inte det här stället är rätt plats för att få hjälp med självkänslan. Har man huvudet på skaft kan man ganska snabbt se att dem flesta inte är så ärliga med sina komplimanger Flört kanske blir en smuuula överdrivet, fast det är iaf åt rätt håll. Men det är som sagt bara för att folk är nyfikna och vill att ni ska lägga upp mer.

Är man inte ärlig med sina komplimanger om man inte tycker som du gör eller hur vet du vem som är ärlig eller inte?
  • nyttmedelande
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:27:35 följande:
    ...Vad tror ni ärligt att det är för killar som sitter här på familjeliv(!) och tittar på bilder... 

Berätta för mig vad jag är för typ av kille...
  • Anonym (fråga)

Hade ni varit starka i er själva hade ni inte behövt höra från andra (som förmodligen inte är helt ärliga ändå) att ni ser bra ut.

ska inte störa er alla skiiitsnygga människor igen ;)  hoppas iaf att jag kanske fått någon att tänka lite längre :)  

• Putt B
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-15 17:39:12 följande:
    Inget fel på min självkänsla! Det är den som gör att jag vågat lägga in bilder!
    Säkert samma anonyma fan som ska lägga sina onödiga kommentarer överallt... Lyssna inte fjärilen...
  • A82

Kan bara säga att min självkänsla är det inget fel på. Och konstigt att just jag ska söka psykologhjälp då jag inte ser att mina bilder är mer avklädda eller annorlunda än andra här inne om man varit med från start. Det har varit många mer nakna bilder än mina och sen att du kanske inte gillar just mitt utseende är fine med mej. Man kan ju inte gilla allt och alla.

• Anonym (Dåre)
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:47:06 följande:
    Hade ni varit starka i er själva hade ni inte behövt höra från andra (som förmodligen inte är helt ärliga ändå) att ni ser bra ut.

ska inte störa er alla skiiitsnygga människor igen ;)  hoppas iaf att jag kanske fått någon att tänka lite längre :)  
    Är du med Livets ord??
  • Anonym (fråga)
    Anonym (Dåre) skrev 2013-01-15 17:50:18 följande:
    Är du med Livets ord??

hahaha nej!...är det där man ska vara om man är en ärlig person? 
  • Anonym (vackert)
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:47:06 följande:

Dom som har sämst självkänsla vågar nog inte lägga upp sin bild här överhuvudtaget. Vi ser många smala och tränade kroppar här är det för att det inte finns några som är tjocka här på familjeliv tro?
  • niceelinice
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:42:21 följande:

hehe ok vem försöker du lura? jag har läst mkt psykologi, fundera ett litet steg till.....Vad tror du själv att anledningen är till att du lägger in bilder här? för vilkens skull? Jo för att du vill höra att du ser bra ut...och varför behöver du det?

För mig kan jag säga att du har helt, helt rätt. Jag har jättedålig självkänsla, har alltid haft det och alltid tyckt riktigt illa om min kropp. Visst hade jag kunnat uppsöka psykolog, men det här är ju mycket billigare Flört Genom att lägga upp bilder här och få fina kommentarer (vare sig de är sanna eller inte) har jag äntligen börjat tycka att min kropp ser ok ut. Och såklart är det ett bekräftelsebehov jag har. Det är anledningen till att jag i min ungdom har haft sex med så många killar som jag haft, för att få deras bekräftelse. Men nu när man är äldre så känns det här som ett mer hälsosamt sätt att få sin bekräftelse ifrån!
Svar på tråden Helkroppstråden