• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (fråga)

bara en snabb fråga, varför är det så många som söker bekräftelse? mest tjejer ser jag. Ju mer "åh vad snygg du är" ju fler bilder läggs in. Snälla ni jobba på självkänslan.

Vad tror ni ärligt att det är för killar som sitter här på familjeliv(!) och tittar på bilder... 

Vissa bilder är inte ens fina men ändå får dom massa "snygg du är" förstå att det bara är för att ni ska lägga in mer bilder, folk är vääldigt nyfikna helt enkel.  

• Tuum Sequere Cor
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:27:35 följande:
    bara en snabb fråga, varför är det så många som söker bekräftelse? mest tjejer ser jag. Ju mer "åh vad snygg du är" ju fler bilder läggs in. Snälla ni jobba på självkänslan.

Vad tror ni ärligt att det är för killar som sitter här på familjeliv(!) och tittar på bilder... 

Vissa bilder är inte ens fina men ändå får dom massa "snygg du är" förstå att det bara är för att ni ska lägga in mer bilder, folk är vääldigt nyfikna helt enkel.  

Jag tycker du borde lägga in en =) Jag är vääldigt nyfiken!
  • Anonym (fråga)

Snälla A82 sluta och sök hjälp hos psykolog, säger det innan du går för långt.... du behöver inte den här bekräftelsen. säger det faktiskt i all välmening!! låt dom inte manipulera dig till att lägga ut mer privata bilder!!!

• Tom Araya
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:27:35 följande:

Den typ av bekräftelse man kan få här kan nog ge ökad självkänsla för många, så vad är ditt problem?

Vi ska inte spekulera i varför folk lägger upp bilder eftersom det lätt blir fel och ej heller värdera och döma efter möjliga orsaker. Läs trådstarten en gång till.
  • ulfsas
    porkypeggy skrev 2013-01-15 14:43:42 följande:

Tur man redan ligger ner{#emotions_dlg.flower}
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Anonym (fråga)

tror inte det här stället är rätt plats för att få hjälp med självkänslan. Har man huvudet på skaft kan man ganska snabbt se att dem flesta inte är så ärliga med sina komplimanger Flört kanske blir en smuuula överdrivet, fast det är iaf åt rätt håll. Men det är som sagt bara för att folk är nyfikna och vill att ni ska lägga upp mer.

• FjärilVingad73

Inget fel på min självkänsla! Det är den som gör att jag vågat lägga in bilder!

• Anonym

Det finns en frågetråd rörande Helkroppstråden. Vänligen ställ dina frågor där. Ska jag eskortera dig ut ur tråden eller hittar du dit själv?

• Anonym (fråga)
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-15 17:39:12 följande:
    Inget fel på min självkänsla! Det är den som gör att jag vågat lägga in bilder!

hehe ok vem försöker du lura? jag har läst mkt psykologi, fundera ett litet steg till.....Vad tror du själv att anledningen är till att du lägger in bilder här? för vilkens skull? Jo för att du vill höra att du ser bra ut...och varför behöver du det?
Svar på tråden Helkroppstråden