• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • fialotta85
    surfa85 skrev 2014-02-08 22:27:28 följande:

Du är het Fia :)
    Tnx honey ;)
  • fialotta85
    Zack skrev 2014-02-08 22:29:13 följande:
    Och du får mig till att tänka "syndiga" tankar ;)
    Ju syndigare desto bättre säg..?!
  • mrme
    fialotta85 skrev 2014-02-08 22:20:08 följande:
    Samma posé.. Andra underkläder.. Haha
    helt underbart :)
  • charlie00
    Anonym (tr) skrev 2014-02-08 22:20:12 följande:

Jag kan inte förmå mig se hur du fylls av falskt hopp av andra, jag är ledsen.
    På vilket sätt är du så speciell att det är okej för dig att säga så?
    För det första har alla olika smak, vad du tycker är fult älskar någon annan. Så att, försvara dig med att hon "fylls av falskt hopp" funkar inte, det är inget hållbart argument.

Om jag inte minns fel har du sagt att du är man, eller hur? Men jag ger mig fan på att du är kvinna, så typiskt oss(eller ja inte mig, men vi kvinnor) att låta avundsjukan ta över och bete oss så oattraktivt. Men men, kvinna eller inte så beter du dig väldigt fel och jag tycker att du ska lämna tråden, eller mår du bra av att bidra till dåligt självförtroende hos folk?
  • Grottmannen
    charlie00 skrev 2014-02-08 22:55:33 följande:
    För det första har alla olika smak, vad du tycker är fult älskar någon annan. Så att, försvara dig med att hon "fylls av falskt hopp" funkar inte, det är inget hållbart argument.

Om jag inte minns fel har du sagt att du är man, eller hur? Men jag ger mig fan på att du är kvinna, så typiskt oss(eller ja inte mig, men vi kvinnor) att låta avundsjukan ta över och bete oss så oattraktivt. Men men, kvinna eller inte så beter du dig väldigt fel och jag tycker att du ska lämna tråden, eller mår du bra av att bidra till dåligt självförtroende hos folk?
    Här har du en blomma!!!{#emotions_dlg.flower}
    Fan du få ett hjärta med!Hjärta
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Anonym (tr)
    charlie00 skrev 2014-02-08 22:55:33 följande:

Alla har olika smak ja, men varför ser man aldrig fula, tjocka modeller? Låt oss inte lura oss själva nu. Det är bättre att man får sanningen uppkastat än massa töntiga lögner.

Och ja, jag är en kille. Om hon får dåligt självförtroende av sanning är bättre än att få lite leenden av lögner.
  • Anonym (tjej87)

Ni som lägger ut bilder är ni singlar? =/

• NyttNamn
    Anonym (tr) skrev 2014-02-08 23:01:18 följande:

Alla har olika smak ja, men varför ser man aldrig fula, tjocka modeller? Låt oss inte lura oss själva nu. Det är bättre att man får sanningen uppkastat än massa töntiga lögner.

Och ja, jag är en kille. Om hon får dåligt självförtroende av sanning är bättre än att få lite leenden av lögner.
    Men vad är det som gör din åsikt till "sanning "??? 
    Man kan inte tycka att alla ser bra ut, vi har alla olika favoriter.. 
    Men det du tycker är mindre fint kan ju vara det hetaste för någon annan!! 

Du kan alltså inte komma och säga att du "sprider " nån sorts sanning och andra kommer med lögner!! 
    Det DU kommer med är skitsnack! Foten i munnen
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (tr) skrev 2014-02-08 23:01:18 följande:

Jag tror inte det här handlar om vad som du tycker är snyggt eller fult. Känns som du snöat in dig på att få mig till dåligt självförtroende, och vet du vad?

Jag har bestämt mig att inte bry mig alls överhuvudtaget om vad du skriver och tycker, för jag är faktiskt nöjd med min kropp! Jag har burit och fött två barn, och priset jag fick betala för det var mindre bröst och slappare mage. Och det var värt det! Jag ångrar inte en sekund! Så du kan lägga ner nu, ingen bryr sig för fem öre om det du skriver..
  • Priapus

Ensam, du är det vackraste, det mest fulländat kvinnliga som sådats i detta universum. Så är det bara. En objektiv sanning!