• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • fialotta85
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-08 23:18:39 följande:
    Jag tror inte det här handlar om vad som du tycker är snyggt eller fult. Känns som du snöat in dig på att få mig till dåligt självförtroende, och vet du vad?

Jag har bestämt mig att inte bry mig alls överhuvudtaget om vad du skriver och tycker, för jag är faktiskt nöjd med min kropp! Jag har burit och fött två barn, och priset jag fick betala för det var mindre bröst och slappare mage. Och det var värt det! Jag ångrar inte en sekund! Så du kan lägga ner nu, ingen bryr sig för fem öre om det du skriver..
    Bra rutet Ensam! :)
  • Anton Chigurh
    Otroligt vilka makalösa rövhål det dyker upp på fredag och lördagskvällarna här !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Reporting
    Jag tror inte det här handlar om vad som du tycker är snyggt eller fult. Känns som du snöat in dig på att få mig till dåligt självförtroende, och vet du vad?

Jag har bestämt mig att inte bry mig alls överhuvudtaget om vad du skriver och tycker, för jag är faktiskt nöjd med min kropp! Jag har burit och fött två barn, och priset jag fick betala för det var mindre bröst och slappare mage. Och det var värt det! Jag ångrar inte en sekund! Så du kan lägga ner nu, ingen bryr sig för fem öre om det du skriver..
    Fast bara det att du skriver detta svar visar ju att du bryr dig....precis som alla andra härinne. Visa inte upp er om ni inte tål kritik.
  • mrme
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-08 23:30:25 följande:
    Haha, tillåt mig skratta men... Manskropp? Haha, liknar den din? Är det därför du hakat upp dig på mig?

vet han hur en kvinna ser ut börjar tvivla ;) man kan ju fundera på vilket kvinnoideal han har ;)   du är snygg och het Ensam .
  • Anonym (Ensam..)
    Reporting skrev 2014-02-08 23:32:33 följande:
    Fast bara det att du skriver detta svar visar ju att du bryr dig....precis som alla andra härinne. Visa inte upp er om ni inte tål kritik.
    Nja fast den sida är inte till för den sortens kritik, om du läser trådstarten.. Så kan man inte hålla sig till ämnet.. Lämna tråden
  • Grottmannen
    Reporting skrev 2014-02-08 23:32:33 följande:
    Hallå!
    Tror du missat en stor aspekt, tråden är inte ett forum för missanpassade individer att spy galla utan en tråd att bli att må bra av!
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Anonym (Ensam..)
    mrme skrev 2014-02-08 23:33:04 följande:

vet han hur en kvinna ser ut börjar tvivla ;) man kan ju fundera på vilket kvinnoideal han har ;)   du är snygg och het Ensam .
    Haha ja jag börjar undra med, men han får väl hållas om det gör honom lycklig tack, detsamma till dig snygging !
  • Reporting
    Grottmannen skrev 2014-02-08 23:36:03 följande:
    Hallå!
    Tror du missat en stor aspekt, tråden är inte ett forum för missanpassade individer att spy galla utan en tråd att bli att må bra av!
    Jag lägger ingen dom i att visa upp sig, men jag vidåller att visar man upp sig offentligt får man vara beredd på kritik.
  • NyttNamn

Det är bra ensam!! 
    Ta inte åt dig för fem öre.. {#emotions_dlg.flower}
    Makalöst vilka puck*n det finns.. Foten i munnen
    Pour some sugar on me...
  • Grottmannen
    Reporting skrev 2014-02-08 23:42:14 följande:
    Jag lägger ingen dom i att visa upp sig, men jag vidåller att visar man upp sig offentligt får man vara beredd på kritik.
    Resonerar du lika när det gäller diskreditering och mobbing ute i vanliga livet?
    Om jag skulle ha stor näsa så ska jag då tåla att höra glåpord, för det är väl lite samma sak eller hur?
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.