Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Peeptoe skrev 2013-10-05 23:45:33 följande:
    Ojoj! Rejält party här ikväll

Jag är inte riktigt lika vågad. Än! 

Läste i en annan tråd om karma, undrar om inte den finns trots allt? Man får väl inte sådär snygg kropp utan anledning!
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-06 09:55:19 följande:
    Kör städdag här hemma i världens mest osexiga plagg:S onepiece.. Fördelen är att man kan vara naken under:P

Synd att du inte inboxa för jag hade kunnat städa åt dig med glädje, naken! Jävligt ful klädsel ägget, men som sagt det är väl det som är under som har betydelse! Ha en fin dag blindstyre!
    Nanime skrev 2013-10-06 15:45:23 följande:
    Och samma låga uttalande från dig... vilken överraskning! :O

med det sagt så bjuder jag till lite och visar upp min "runda och hängiga" kvinnokropp...

Du är jätte fin jag gillar dig, synd bara att din kamera verkar snart ge upp, är ett stort svart streck precis där det är som intressantast! Vill du kan du få låna min kamera så slipper vi sådana här missöden i framtiden?

[quote=71307128][quote-nick]halvan skrev 2013-10-06 16:36:38 följande:[/quote-nick][/quote]

Du där! Toksnygg är i underkant men åt det hållet, då vet du!

Anonym (lillajag) skrev 2013-10-07 18:42:59 följande:
    Nyduschad efter kvällens löptur;)

Skrytmaja! Vem som helst klarar ju av att duscha! Från det ena till det andra, du är störtskön!
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-07 20:03:46 följande:
    Haha men tydligen inte att dokumentera det.. Kan inte minnas att vi fått en bild på dig, tex.. :P

Haha försöka kan man alltid! Så lätt ska du inte få, vill du se något av mig får du varsågod inboxa annars så blir du utan! Trevlig kväll sötnos!
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-07 20:40:42 följande:
    Ja du.. Eller så vänder vi på det.. Ingen inbox innan bild :P

Haha, nepp, det där trixet funkar inte! Bättre kan du!:-P
    Anonym (Bombalurina) skrev 2013-10-08 15:32:25 följande:
    Uttråkad på jobbet...

Finns dom som har det värre! Är iaf svårt att tycka synd om dig när du ser ut sådär! Snygg alltså!
    Anonym (Halloj) skrev 2013-10-08 17:50:10 följande:
     Den här bilden är ju inte supersexigt poserande, utan bara min kropp, rätt och slätt ( i en gammal bh ser jag:p). Vad tycker ni? 

Förbannat beroendeframkallande, du har en fantastisk kropp! Nej bilden den är inte supersexig men däremot tycker jag att du är det. Kort och gott du är helt klart min typ!
    Anonym (mollymus) skrev 2013-10-08 23:23:28 följande:
    Smyger in...  

Smyger? Tyckte du kom med buller och bång! En pangbrud med andra ord!
Svar på tråden Helkroppstråden