Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-10-09 12:54:40 följande:
    Nu börjar solen komma fram här;)

Jaaa varde ljus! Din kropp och dess former är absolut det finaste jag sett, sen ditt lilla egna sätt du skriver på får en att le ofta. lillajag, du får fasiken mig att gå igång på alla sätt och vis!
    Lussekatta skrev 2013-10-09 19:01:52 följande:
    En liten repris

Oj då! Gick igenom dina äldre bilder, vet att jag sett dem förut, men shit vad du är snygg! Synd bara att jag är så förbannat ful
    Peeptoe skrev 2013-10-10 00:46:54 följande:
    Nä hörni, dags att klä av sig och krypa ner i sängen. Trevlig torsdag, alla!

Jaja du, retas lagom du me dina bilder! Sexigt även om jag hade föredragit utan den där vita trasan du har eller hade på dig! Trevlig Torsdag du med.
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-10 06:07:40 följande:
    God morgon snyggingar.. Dags att dra sig till jobbet ????

Pratar du med mig? Svarar tillbaka vilket som: Godmorgon själv lillajag! Jo nog arbetas det, lortig och svettig är man.

En härlig varelse är du att se på, blir så tjatigt detta men jävlar lillajag vad sexig du är!

[quote=71351976][quote-nick]Anonym (ZOO 3) skrev 2013-10-11 10:41:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Är man inte sugen så blir man! Jävla snyggt ZOO 3!

Anonym (ZOO 3) skrev 2013-10-12 11:12:05 följande:
     Har inte kommit längre

tgis. Ser strålande ut, är det din aura?

[quote=71364230][quote-nick]halvan skrev 2013-10-12 20:20:10 följande:[/quote-nick][/quote]

Snygga Halvan, fräsigt lördasgsexigt, skulle vilja kunna säga porrigt men lite för mycket på kroppen för det. Prova en utan kläder men med bara stövlar så får vi se vad jag säger då!

GoodMangoo skrev 2013-10-12 20:52:56 följande:
    Alltså allvarligt... kan inte posta anonymt på 1 vecka efter att ha skrivit "Laddar för fredagsmys" och postat en bild... "kan uppfattas som provocerade och leda till pajkastning".Mmm...... FL inriktar sig verkligen på rätt skurkar.

Larv är vad det är! Just den posten om någon var oskyldig så det bara förslog! Så vad ska du göra för att hämnas på torrbollarna?

Sanslöst vacker är du iaf så nu vill jag se lite bilder på dig, och du vad blir en Lördagskväll utan Lördagsmys?:-P
    Anonym (syndig) skrev 2013-10-13 00:25:19 följande:
     Trevlig lördagkväll! 

Jag tycker du riktigt go att titta på! Ska du inte lägga upp lite mer bilder?
    hata skrev 2013-10-13 00:48:02 följande:
    Mmmm..hetsa henne nu...kom igen...

Hetsa, nej men jag tycker att hon var jätte fin och bra ville ha något vackert att vila ögonen på. Trevlig kväll på dig trollet!
Svar på tråden Helkroppstråden