Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-10-14 09:23:22 följande:
    PPP- du vet verkligen hur man får en kvinna att smälta och vilja posta bilder enbart för din skull .

Kan bara säga utan att smöra till det för mycket, det värmer något så in i helvete att du ser det så och finns några anledningar att jag är här och du är absolut en av DOM! Så vad väntar du på, av med kläderna och ta lite kort nu!

[quote=71376678][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-10-14 10:51:47 följande:[/quote-nick][/quote]Tjoho! Smaskigt som en smällkaramell men fan så synd bara att du tagit och klippt bort kakhålet och det ovanför. Är väl ingen idé att nämna att även huvudet på en kvinna är intressant!

Anonym (lillajag) skrev 2013-10-14 12:19:48 följande:
    En fråga till alla i tråden;

Är jag för smal? Ser det ut som om jag skulle ha ätstörning??

Vill ha ärliga svar från er

Kram:)

Absolut inte, jag verkligen älskar hur du ser ut och finns inget som är varken för lite eller för mycket! Ärligt, du är allt vad man kan drömma om att ha hos en kvinna! Nu är detta inget annat än ärlighet så det så!
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-14 12:34:32 följande:
    Tack.. Behövde höra det.. Bara för att man gillar att träna så är det tydligen inte ok

Fortsättningsvis skit i vad hon tycker sålänge bara du mår bra i hur du ser ut. Sen spelar det lika liten roll hur vi tycker hur du ser ut, bara du är nöjd, det är det som är A och O.
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-14 12:46:15 följande:
    Jag vet.. Å jag är nöjd.. Vill ha lite mera muskler;) men håller på med den biten.

Ville bara kolla med er här, ni har ju sett min kropp.. Tänkte att jag kanske är blind trots allt :P

Haha luring, du är nog bara blind i mina mina små kryptiska inlägg! Helt enkelt du är bara selektiv i din läsning! Vi hörs blindstyre!
    GoodMangoo skrev 2013-10-14 15:25:14 följande:
    Skinnpaj, små vita och stövlar.....

Makalöst och förbannat obeskrivligt vackert som ett jävla konstverk! Du har överträffat vad jag ens trodde var möjligt att få på bild! Jag vill fan ha detta som en tavla inte bara för att det var vackert utan också för att det porträtterar dig!

Tack för att du gjorde min innersta fantasi möjlig tack också för att du förfinade den till något som saknar motstycke!

Helvete nu har fan kåtslag ett jävla grymt kåtslag!
    GoodMangoo skrev 2013-10-14 15:59:16 följande:
    PPP- nöjet var helt och hållet på min sida- roligt att du gillade bilden !

Nej jag gillade den inte, JAG ÄLSKADE DEN, något så förbannat!
    GoodMangoo skrev 2013-10-14 16:45:06 följande:
    Ok PPP- kul att du älskade den........ och förbannat mycket dessutom

Haha där fick jag så jag teg!

[quote=71385616][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-10-15 08:52:42 följande:[/quote-nick][/quote]

Vet inte vad det är med alla men inte fan tänker jag på frukt, grönsaker eller bär för den delen heller! Snygga är dom iallafall!

Fenina skrev 2013-10-15 10:20:57 följande:
    Sa någon svartvitt? I´m in!

Det finns många ord för dusch.

Ser stor ut den duschen, tänkte om du ville, ja typ tvåla min rygg kan du inboxa. Snygg kropp!
Svar på tråden Helkroppstråden