Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-23 23:08:19 följande:
    Aww My love...

Ensam...Ensam nog är jag bara din...snällt att låna ut mig...men mitt hjärta brinner ju bara för dig och jag är dig trogen! @-}--
    vonKatt skrev 2013-11-23 23:23:15 följande:
    Mycket märkligt PPP. Men du vet... SÅÅÅ hemlig är du inte

Nu ska jag sussa. Godnatt!  

Haha ajajajaj...nå väl God natt kompis.
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-23 23:38:54 följande:
    Bara för att du älskar vita trosor.. Och min älskade PPP har gjort mig på bra humör ikväll.. Så får du denna :)

Ååååå...behöver mmm NU! Sådan himmelsk mage du har...blir nästan att hyperventilera för att sedan nästan dö...Ensam kära Ensam tänk om man kunde varit där och......!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-23 23:48:53 följande:
    Och......?? Vaddå?!

Sakta kommit smygandes upp bakom dig, fkyttat på ditt hår...kysst din nacke och hals...svept armarna om dig...försiktigt flyttat händerna neråt...lutat dig framåt...tagit tag i trasorna och.....
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-23 23:55:14 följande:
    Sakta kommit smygandes upp bakom dig, fkyttat på ditt hår...kysst din nacke och hals...svept armarna om dig...försiktigt flyttat händerna neråt...lutat dig framåt...tagit tag i trasorna och.....

Haha trosorna och flyttat...jävla telefon
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-23 23:57:31 följande:
    *flås flås flås* oooocchhhh.....?!!!

Med hårt fast tag dragit av dig trosorna....fört min hand på insidan av ditt ena lår...på väg mot din #åta sakta särarandes på...fortsätter jag här åker jag nog bort...fortsättning följer någonannanstans älskling!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-24 00:14:27 följande:
    *svälj*... Måste sova nu.....

Godnatt vackra Ensam! Dröm sött min hjärtevän! @-}--
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-24 08:07:04 följande:
    Oj nu regnar erbjudanden ledsen men PPP är min man! Även om grottor med söderläge är svåra att finna. Men ska ha dig i åtanke om det skiter sig bilder kommer framöver. Ha tålamod kära grottman!

Godmorgon älskling! Ååå mitt hjärta nästan brister av lycka...det är en ära min ängel att du håller mig så kärt!

Hoppas du får en underbar dag fröken i mitt hjärta!
    GoodMangoo skrev 2013-11-24 08:39:43 följande:
    Om jag får önska så gärna hårda paket !!

Många kommer att stå på kö så du blir nog fylld av allehanda uppvaktande idag!

Grattis!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-24 09:58:33 följande:
    Morgonduschen avklarad

Hmmm...jag är fortfarande uppe i varv sen igår...du är enormt sexig...vill bara hoppa in i bilden och slita av dig den där jävla handduken och.... Iaf du Ensam jag älskar varendaste lite bit av din ursnygga kropp...vilken ytterst fantastiskt varelser du är!
Svar på tråden Helkroppstråden