Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-11-26 06:13:07 följande:
    Finns visst fler morgonpigga !!

Morgonpigg så orken skulle räcka till att...hur som den där baken är snygg den!
    GoodMangoo skrev 2013-11-26 06:32:22 följande:
    PPP- det där med badet/tvätta kläderna låter som en utmärkt idé........ när kör vi ??Helt ok att sitta på iaf !!

Härligt...föreslår Fredag! Du är varmt välkomna till syndensnäste...du kan skrapa ihop ett helt gäng med S-or och ta med!
    GoodMangoo skrev 2013-11-26 08:10:04 följande:
    Tack Pilen !!

PPP- vet inte hur många fler jag kan hitta i denna tråd.... de flesta är ju rena !!  

Nåja...skenet kan bedra! Och för den delen är dom inte så blir dom...efter du skolat in dom...hur en riktig S-a ska vara!
    GoodMangoo skrev 2013-11-26 08:44:22 följande:
    PPP- haha ja.......... det borde jag vet om någon !!Läckert !!

Japp! Men om det ska bli något av så måste du bevisa här i tråden att du kan konsten att ha kläderna på en hel dag...fallerar det så får du ta konsekvenserna på Fredag och jag är allt annat än barmhärtig...!

[quote=71781819][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-11-26 09:13:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Okej eftersom du är snabbare att posta än mig räknas inte denna förbannat läckra bild!

GoodMangoo skrev 2013-11-26 09:26:46 följande:
    Jobbet och jobbet....... gör praktik hos Lurkerfia idag !Låter skönt om du frågar mig !Berätta !!

PPP- du vet att dessa "hot" inte biter på mig.......... vill ju inget annat än att bli bestraffad   !!

VADÅ inte räknas???.......... lägg av   !!!

Jag vet...vill bara ha en ursäkt för att göra det jag gillar bäst att göra med sådana som dig!
    GoodMangoo skrev 2013-11-26 12:08:56 följande:
    Har du ett bättre förslag på nick som skulle kunna underlätta din vardag ??

Haha!
    Speak up skrev 2013-11-26 12:06:12 följande:
    Haha, jag kan numera nästan inte läsa eller höra ordet "mango" utan att känna en våg av pirr genom kroppen! 

Kan nog billigt erkänna att en annan har samma problematik fast en annan fröken, först tänkte jag reta dig lite då det ligger i min natur...men vid närmare eftertanke så är det nog fan lite synd om oss båda och att reta dig blir ju att sparka på mig själv lite!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 16:20:26 följande:
    Jag håller ögonen på er så ni sköter er

Håll ett extra öga på mig du! Vill nog påstå att dom där diamanterna inte bara förtrollar utan även trollar...en dålig dag blev plötsligt en fantastisk underbar dag...japp även fantastiska PPP kan ha dåliga dagar...iaf du har en enorm skönhet rakt igenom hela dig och du får mig på strålande humör varje gång du postar något nytt!

Ååå vad jag önskar en kvällsbild med den där underbart vackra Ensam!

Svar på tråden Helkroppstråden