Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 23:14:40 följande:
    Åååh PPP! Vad roligt att man blir efterfrågad! Men du får nog hålla dig till imorgon! Den här ensamma tjejen är på väg till sängen för att sussa nu

Längtar redan din underbaring! Får önska dig en ensam men underbar god natt och sov så gott!:X
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 23:48:53 följande:
    Nej grabbar jag kände mig lite elak att inte slänga upp en bild när jag fick en så söt förfrågan! Så varsågoda, hoppas den duger

Du skulle varit i PPPs huvud nu! Jag kan skriva 1000 ord och babbla hit och dit, men kortar ner det till det finaste jag kan säga dig...jag älskar den där fröken Ensam! Tack fröken förtrollande för den där underbara bilden!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-27 00:04:52 följande:
    Du vet då vad ett fruntimmer vill höra PPP! glad blir jag att det finns någon därute i Sverige som uppskattar mina bilder. *skickar en godnatt puss*

Den tar jag och du får ett par i retur! Nu måste jag sova...vi hörs...du vet!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-27 08:03:34 följande:
    God morgon från mig med då!

Älskade Ensam! Vad du är perfekt...på alla vis...perfekt för mig! Står här och ler för mig själv...tänk vad en endaste liten filur kan få en glad och....! Haha Ursnygga Ensam...
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-27 10:45:14 följande:
    Jag är så glad att jag kunde göra din dag till det bättre älskade

Du skulle bara veta vad du gör med mig! Nåja älskling...en vacker dag kanske jag gör din dag med...återstår att se!
    Anonym (???) skrev 2013-11-27 11:31:19 följande:
    PPP....Jag HEJAR på dig!!!!

Hemskt vänligt av dig fröken...du är förbannat trevlig du! Hoppas att allt är bra med dig!

[quote=71792320][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-11-27 11:27:59 följande:[/quote-nick][/quote]

Väldigt vackra ögon...och mycket S-iga det sista la jag till bara för att göra dig extra glad!

GoodMangoo skrev 2013-11-27 11:47:09 följande:
    PPP- jag och många med mig utgår ifrån att du alltid menar allt du skriver !

Japp...det vet du! Men kan vara svårt att säga det rakt ut...att du har en slampig blick...så jag lindade in det lite kryptiskt! Iaf ögonen gör människan!

[quote=71793378][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-11-27 13:34:45 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow...din mage är...förjävligt sexig! Snygga trosor...japp.menar faktiskt det!

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-27 16:05:50 följande:
    Badtajm sällskap vore inte fel!

Du med den där kroppen...som får fart på (s)(k)noppen, du kan få sällskap men då ska du be snällt...jävligt snällt! Få saker får mig att tappa...ööö...ööö...japp nu finns det inte mycket att säga här heller...kan inte få ur mig orden alls...iaf älskar varendaste sak med dig!
Svar på tråden Helkroppstråden