• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-03-07 19:18:38 följande:
    Drömmer fortfarande, du i mina armar en het natt där du helt gett dig helt hän för våra omättliga lustar!Drömmer
    Vackra sensuella kvinna där!Hjärta
    Känner ni varandra? Är det här en sluten tråd?
  • Anonym (K)
    Anonym (6kille) skrev 2014-03-07 19:23:39 följande:

Puss på den kvällsrumpan ,den va sexig och fin :)
  • Anonym (K k)
    Anonym (6kille) skrev 2014-03-07 19:23:39 följande:

Puss på den kvällsrumpan ,den va sexig och fin :)
    Vad är kvällsrump?
  • Anonym (K k)
    donethat skrev 2014-03-07 19:30:29 följande:

Står du naken i hallen?? Har barnen somnat redan?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym skrev 2014-03-07 19:54:08 följande:
    Känner ni varandra? Är det här en sluten tråd?
    På A svarar jag B och på C vet jag inte?
  • donethat
    Anonym (K k) skrev 2014-03-07 19:56:41 följande:
    Står du naken i hallen?? Har barnen somnat redan?
    Orka... Är en feeelgood tråd, skrolla vidare om du har behov av att hävda samt rättfärdiga dig själv.. PS, varannan vecka, innebär varannan vecka Tungan ute
  • Maltemånsson
    donethat skrev 2014-03-07 20:04:14 följande:
    Orka... Är en feeelgood tråd, skrolla vidare om du har behov av att hävda samt rättfärdiga dig själv.. PS, varannan vecka, innebär varannan vecka Tungan ute
    För mig får det gärna vara varje vecka...som du postar sånt ;)
  • Jappp
    Anonym (Do I do??) skrev 2014-03-07 18:48:11 följande:

Nybliven singelmamma vilken har ett stort tomrum inom sig och till en början söker svaren om det fysiska till synes duger för att ens våga sig ut i mingelfälten igen...
    Vad är det frågan om? Du ser ju hur bra ut som helst, toktight! Hälsningar 27-årig gymkille med relativt höga grav på vad som är tight och inte ;)
  • Anonym (mepetite)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-03-07 19:12:37 följande:
    Vackra mystiska mepetite, man får damp av dig!

Mystisk? Du är rolig du, men tack!