• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (mepetite) skrev 2014-03-07 20:17:50 följande:

Mystisk? Du är rolig du, men tack!
    Ja jag vet inte vad det är men du kommer smygandes in här, släpper världens bild på din obeskrivligt vackra kropp och lika gåtfullt smyger du bort som du kom.Drömmer
    Sen är det knäpptyst från dig i evigheter och man bara går och väntar när du ska visa dig igen.
    Nästan så man får kännslan av att du är någon slags Skogsrå

• TheNarrator
    donethat skrev 2014-03-07 20:45:42 följande:
     jag betecknar din fråga som ett icke relevant svar på min förfrågan.... Tungan ute
    Du får mig att börja pilla på Tipp-Ex:en, för att du sabbar min berättelse!
    Så sant som det var sagt.
  • donethat
    TheNarrator skrev 2014-03-07 20:57:17 följande:
    Du får mig att börja pilla på Tipp-Ex:en, för att du sabbar min berättelse!
    Tipp-Ex och datorer går ej ihop speciellt väl.... Flört
  • Anonym (mepetite)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-03-07 20:57:07 följande:
    Ja jag vet inte vad det är men du kommer smygandes in här, släpper världens bild på din obeskrivligt vackra kropp och lika gåtfullt smyger du bort som du kom. Sen är det knäpptyst från dig i evigheter och man bara går och väntar när du ska visa dig igen. Nästan så man får kännslan av att du är någon slags Skogsrå  

Haha intressant. Ja, jag har ju inte tid att hänga här varje dag. Men roligt att bilderna är uppskattade av kaponjär :)
  • TheNarrator
    donethat skrev 2014-03-07 20:59:19 följande:
    Tipp-Ex och datorer går ej ihop speciellt väl.... Flört
    Det var lika självklart som att människor runt om jordklotet aldrig sitter med papper framför datorn längre...
    Så sant som det var sagt.
  • straight arrow
    donethat skrev 2014-03-07 19:30:29 följande:

Ah, sexigt!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • donethat
    TheNarrator skrev 2014-03-07 21:08:36 följande:
    Det var lika självklart som att människor runt om jordklotet aldrig sitter med papper framför datorn längre...
    Som student tenderar man göra det, kanske inget du har erfarenhet av... Tungan ute
  • labben
    Anonym (Do I do??) skrev 2014-03-07 18:48:11 följande:

Nybliven singelmamma vilken har ett stort tomrum inom sig och till en början söker svaren om det fysiska till synes duger för att ens våga sig ut i mingelfälten igen...
    tro mig. du har alla förutsättningar! snygg bild!
  • labben
    Nanime skrev 2014-03-07 20:01:37 följande:
    Jag håller ett öga på er snyggingar! ;)

vilka ögon :))
  • halle68
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-07 19:18:37 följande:

Kvälls rump 

Vilken läcker kropp du har