• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Do I do??)
    Jappp skrev 2014-03-07 20:12:36 följande:
    Vad är det frågan om? Du ser ju hur bra ut som helst, toktight! Hälsningar 27-årig gymkille med relativt höga grav på vad som är tight och inte ;)
    Haha, tar det som en komplimang, även fast ditt inlägg kan tolkas till det negativa Flört
  • TheNarrator
    Nanime skrev 2014-03-07 20:01:37 följande:
    Jag håller ett öga på er snyggingar! ;)

Hon spärrade upp ögonen förföriskt och uppmanade alla att passa sig!
    Så sant som det var sagt.
  • Nymulen
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-07 19:18:37 följande:
    Kvälls rump 

Bak, Bak, Bak, ska vi... Godis.... Ähh Hmm. Ska vi ge fan i godiset och ge oss på bak... Gud vad du är... Ja du vet?
  • TheNarrator
    donethat skrev 2014-03-07 20:04:14 följande:
    Orka... Är en feeelgood tråd, skrolla vidare om du har behov av att hävda samt rättfärdiga dig själv.. PS, varannan vecka, innebär varannan vecka Tungan ute
    Uppmaningen kom i i samband med uppmaningen att livet inte ska tas på alltför stort allvar...
  • Qwerty85

Solig
  • donethat
    TheNarrator skrev 2014-03-07 20:27:11 följande:
    Uppmaningen kom i i samband med uppmaningen att livet inte ska tas på alltför stort allvar...
    Var god förtydliga dig själv, med referenser till trådens syfte... Flört
  • TheNarrator
    donethat skrev 2014-03-07 20:38:04 följande:
    Var god förtydliga dig själv, med referenser till trådens syfte... Flört
    Är det du eller jag som skriver berättelsen?
  • Surrender4Me

Det enda jag någonsin har brytt mig om i utseende när jag har träffat en tjej är hennes ögon, och dina är tamefan perfekta.

Första och sista gången jag kommenterar något i den här tråden.
  • donethat
    TheNarrator skrev 2014-03-07 20:42:51 följande:
    Är det du eller jag som skriver berättelsen?
     jag betecknar din fråga som ett icke relevant svar på min förfrågan.... Tungan ute
  • Nanime
    Surrender4Me skrev 2014-03-07 20:45:29 följande:
    Det enda jag någonsin har brytt mig om i utseende när jag har träffat en tjej är hennes ögon, och dina är tamefan perfekta.

Första och sista gången jag kommenterar något i den här tråden.
     Solig Oj! Tack så mycket!