• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Dress
    DykNisse skrev 2014-03-11 11:24:38 följande:
    Pm det är soligt o varmt måste man ju klä av sig. Eller hur?
    Det måste man absolut! Jag går genast in och gör det... Flört
  • Anonym (Jane Doe)
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 11:33:09 följande:
    Ser härligt ut!! Tror det kan vara idé att flytta sig ut på ballen här nu också. Bättra på brännan lite.

Haha...ja verbalt lär du i alla fall kunna dribbla bort de flesta motståndare. Du låter lite farlig dock. Det där med att ha JD inbränt på rumpan kan bli svårt att få till tror jag. Det sitter så många initialer där redan så jag vet inte om det går att klämma in en till....Tyst
    Dessvärre inte farligare än en sovande kattunge. Men vissa urkrafter ger sig visst tillkänna i sällsynta fall. 
    Att du är välanvänd och tidigare inmutad av ett stort antal kvinnor ser jag som totalt oundvikligt. Det skulle ju vara helt bortkastat att se ut som du gör och att inte dra största möjliga nytta och glädje av det. 

Låt kroppen jobba. 
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 11:28:29 följande:
    Ja..rapp är jag när det behövs Tungan ute kan använda tungan till mycket annat också {#emotions_dlg.djavulsk}
    Kanske är det där "annat" du skulle få högst utdelning på hos mig trots allt. Varför slösa bort massa talang på tomt prat... Skål
  • LostInTranslation
    NyttNamn skrev 2014-03-11 11:26:59 följande:
    Mums... MUMS!!! KyssTungan ute
    Väkommen till godisbuitken NN  Kyss
  • La Chica

[quote=72727776][quote-nick]LostInTranslation skrev 2014-03-11 10:45:19 följande:[/quote-nick][/quote] Otroligt het man kan vara, grr

Size doesn't define beauty.
  • DykNisse
    Dress skrev 2014-03-11 11:36:25 följande:
    Det måste man absolut! Jag går genast in och gör det... Flört
    Jag ligger långt före dig ;)
  • DykNisse
    Mannen från Stan skrev 2014-03-11 12:04:16 följande:

Dyknisse leder med mest vågade bilden...ska vi stanna där eller ska jag ta ledningen?

(Efter Dress rekommendation)

Har svårt att tänka mig att jag har den mest vågade bilden. Men om ni gillar det kommer det självklart fler :)
  • LostInTranslation
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-03-11 11:37:53 följande:
    Dessvärre inte farligare än en sovande kattunge. Men vissa urkrafter ger sig visst tillkänna i sällsynta fall. 
    Att du är välanvänd och tidigare inmutad av ett stort antal kvinnor ser jag som totalt oundvikligt. Det skulle ju vara helt bortkastat att se ut som du gör och att inte dra största möjliga nytta och glädje av det. 

Låt kroppen jobba. 
    Jo fast vi har ju alla en FL-karaktär JD. Man behöver ju inte erkänna att man är som en sovande kattunge om man inte vill. Självklart tar jag varje chans till att sprida min manliga säd allt annat vore ju orimligt....Oskyldig
    La Chica skrev 2014-03-11 12:00:40 följande:
    [quote=72727776][quote-nick]LostInTranslation skrev 2014-03-11 10:45:19 följande:[/quote-nick][/quote] Otroligt het man kan vara, grr
    Tack desamma snygging!! Kyss