• A82

Helkroppstråden

Lilla jag.
    Ang silikontuttar har vi alla delade meningar tror jag. Själv kan jag tycka de är jättefina speciellt om de ser ut mer åt det naturliga hållet. Och jag tycker det är jättebra att det går att fixa till sej om man av någon anledning inte är nöjd.
    Själv ska jag in och göra liten fyllning samt lyft om två veckor då jag har minskat två storlekar och fått mycket läs hud över som jag inte gillar.

Carlos.
    Härligt härligt

50+.
    Jättefin bild. :)

• A82

Godmorgon själv du fina.
    Bilden var mörk men jag ser dej allt ändå :)

• Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 12:22:54 följande:

It's cold in Sweden today!
    Jag finner inte ord, Fifty+, det gör jag fan inte, det är sanslöst så grann du är, du har ju för i helfvete kropp som en tjugoåring, jag trodde inte det var möjligt. Du är så otroligt snygg, jag kan inte föreställa mig att det går att bli vackrare än vad du är.

Cleopatra............
    "Släng dig i väggen" ..............här är en riktigt kvinna !!!

Och du, Fifty+, vrid upp värmen en aning på elementet bakom dig innan du tar kort nästa gång. Kyla å allt....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Max
    A82 skrev 2013-01-19 09:32:24 följande:
    Godmorgon själv du fina.

Bilden var mörk men jag ser dej allt ändå :)

Vilken tur:) annars får man ju använda fantasin;)
  • A82

Må hända att jag gör till viss del... Fantasi finns det gott om ;)

• Anton Chigurh
    Tom Araya skrev 2013-01-18 20:00:20 följande:
    Man behöver väl inte ha kroppsbyggarmuskler för att deffa. Har man så lite fett att musklerna syns, oavsett om det är en relativt liten muskulatur så kan man väl kalla den för deffad.
    Visst är det så, Tom....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Max
    A82 skrev 2013-01-19 09:45:21 följande:
    Må hända att jag gör till viss del... Fantasi finns det gott om ;)

Härligt...låter väldigt spännande:)
  • peridoten
    L E O N skrev 2013-01-17 14:06:55 följande:
    Dags för  årets första bidrag i denna tråd.... Sett att många flitiga hållit flödet igång över årsskiftet.... Tack för underhållningen. Härligt

Drömmer
    A.D.I.D.A.S.
  • Ninja05

L E O N : Herrejäklar! tror jag dog en sväng här borta...

Svar på tråden Helkroppstråden