• Anonym (lilla jag)

Helkroppstråden

Anonym (first time) skrev 2013-01-18 11:17:42 följande:
    Du kanske kan lägga ut en bild på dig själv och bidra till tråden.
    Man kan säkert hitta något "negativt" på dig också som vi kan diskutera i tråden Kyss
    Oh ja, och det har jag redan gjort. Min bild finns alldeles i början av tråden. Och jag är inte vacker, 51 år gammal och har fött 5 fem. Men konstigt nog är män som tokiga i mig ändå. Trots att jag är gift sedan urminnes tider och har både hängbröst och hängmage. Det är nog snarare så att min skönhet sitter någon annanstans. Kanske i sinnet? Och kanske för att jag är nöjd med min kropp så som den ser ut

Och jag ber dig verkligen om ärlig ursäkt men samtidigt känner jag att om jag kan få en enda osäker tjej, som funderar på att operera sig, att ändra sig så är jag nöjd. 
  • Anonym (lilla jag)
    Anonym (lilla jag) skrev 2012-12-18 13:32:37 följande:
    ...och vissa av oss ser ut så här

Här är jag men tyvärr får jag inte med bilden?! 
  • Anonym (Carlos)

Börjar tycka att det r riktigt kul att plåta...hoppas bilderna inte plågar er för mkt...

• Nanime
    Anonym (first time) skrev 2013-01-18 11:01:52 följande:

Efter att ha född ett antal barn Glad så tog jag
    beslutet att "fixa" lite på mitt yttre då naturen
    hade satt sina spår.
    Vad ni tycker eller inte tycker om det, är inte intressant för mig.
    Det viktiga är att jag är nöjd med mig själv.
    Jag kan lova att det finns många
    män och kvinnor som är nöjd med mig Flört
    Ja, vad ska man säga.. Din kropp är helt awesome! Även om den inte faller mig i smaken personligen utifrån vad jag som mest gillar.
    Man ska göra det som man känner blir bäst för en själv, så man själv mår bäst och så man trivs så bra som möjligt i sin kropp!
    Med den kroppen förstår jag helt klart att du är nöjd med dig själv och att du får en hel del uppmärksamhet!
    Jag är övertygad om att du var lika fin innan men man ska ju trivas med sin kropp också så Solig
    Jag tror att det är många som inte vågar fixa vissa saker som dom mår jättedåligt över på grund av den "bimbostämpel" det fortfarande verkar medföra.. Men man ska våga göra det som kan få en att må bättre! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 11:21:11 följande:
    Oh ja, och det har jag redan gjort. Min bild finns alldeles i början av tråden. Och jag är inte vacker, 51 år gammal och har fött 5 fem. Men konstigt nog är män som tokiga i mig ändå. Trots att jag är gift sedan urminnes tider och har både hängbröst och hängmage. Det är nog snarare så att min skönhet sitter någon annanstans. Kanske i sinnet? Och kanske för att jag är nöjd med min kropp så som den ser ut

Och jag ber dig verkligen om ärlig ursäkt men samtidigt känner jag att om jag kan få en enda osäker tjej, som funderar på att operera sig, att ändra sig så är jag nöjd. 

Vad får dig att tro att det bara är osäkra tjejer som opar sig? Bara för att man har bristningar och hängbröst pga barnafödande behöver det inte betyda att man trivs med det, varför ska vi tjejer vara så jäkla tacksamma över våra "naturliga" kroppar??
  • Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2013-01-18 10:51:27 följande:
    Kul att se lite nya "ansikten" här(även om det väl är det enda som inte syns)

Jag tycker att du har en sjukt snygg vältränad kropp!! Men jag tycker inte du ska skaffa ännu mer muskler...det räcker så. :)

Skulle också vilja bli liiiite mer deffad, lite åt ditt håll. Men inser att självdiciplinen är lite för dålig. Måste börja där.. :(

men kul när ngn annan lyckas med det jag inte kan!!

Men när man ser en jättedeffad man med bara muskler, då tänker man "wow vilken tränad kropp, imponerande träningsupplägg". Men när man ser en normalt smal o lagom tränad man, typ dej, och andra liknande härinne, då tänker man bara "snygg" helt enkelt. Träna och ät bra för att det är bra för hälsan, inte för utseendet.
  • Anonym (first time)
    Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 11:21:11 följande:

Apology accepted Glad
    Om du är nöjd med din kropp och jag är nöjd med min kropp så är vi båda nöjda.
    Då kanske vi inte behöver ha någon diskution om mina silikonbröst.

Med önskan om en trevlig helg
  • Anonym (wow)
    Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 10:40:03 följande:
    Bilden följde inte med men kolla ovan mitt tidigare inlägg. Alltså hon i blått med silikontuttar. Jag som kvinna tycker det ser så tokigt ut men vad säger killar, undrar jag?

Ser bra ut tycker jag, riktigt sexigt
  • DrJekyl
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-18 11:31:43 följande:

Vad får dig att tro att det bara är osäkra tjejer som opar sig? Bara för att man har bristningar och hängbröst pga barnafödande behöver det inte betyda att man trivs med det, varför ska vi tjejer vara så jäkla tacksamma över våra "naturliga" kroppar??
    Själv undrar jag varför tjejer alltid ska klanka ner på andra tjejer :)
    ?Festen är inte slut förrän alla är nakna!?
Svar på tråden Helkroppstråden