• ÄngDal

Helkroppstråden

Anonym (gemigensol) skrev 2014-10-23 20:02:25 följande:
    Ni är så himla snygga allihop! Raaawr på er ;)
    Enormt fin kropp du har, fröken solälskare - både brösten och rumpan är väldigt sexiga...och frisyren är också mycket fin Tungan ute
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-10-23 21:18:18 följande:

Smyger in här en liten snabbis, säger TGIF i förskott! Solig
    Ett förskott av dig är bland det finaste man kan få...ha en underbar fredag, A! {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Anonym (gemigensol) skrev 2014-10-23 21:18:14 följande:
    Tack så mycket, du lyckades klämma in många komplimanger där haha! Tycker jag ser så lugn och blyg ut i min korta page, men det är inte direkt sanningen ;)
    Jag hade gärna packat in några fler med tanke på hur fin du är, men jag hoppas att du postar fler bilder så jag har sparat några fina kommentarer... Solig

Härligt att veta att du är allt annat än blyg och lugn...vi gillar motsatsen så mycket bättre...{#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Anonym (gemigensol) skrev 2014-10-23 21:31:17 följande:
    Wow! Jättesnygg och klassiskt sexig top och fina trosor på väg av...det kan verkligen inte bli härligare... Tungan ute

Förresten: matchar du det syndigt sexiga röd nagellacket med eldigt djuprött läppstift...? Oskyldig
  • ÄngDal
    Anonym (gemigensol) skrev 2014-10-24 10:28:26 följande:

Till helgerna kan det hända att läpparna blir röda. Jag gillar det massor ;)

Det låter både vackert och sexigt. Kanske får vi se din pussmun under helgen...? ;)
  • ÄngDal
    Linda2 skrev 2014-11-07 21:47:56 följande:

Så ser jag ut från sidan

Mmm och wow! Du har en väldigt läcker kropp med riktigt fina bröst och en läcker rumpa. DIn kille är lycklig som har en så sexig flickvän.
  • ÄngDal
    Anonym (NT) skrev 2014-12-11 19:11:53 följande:

Slänger in gårdagens rumpa

Din rumpa är gudomlig. Inte bara i går, inte bara i dag eller i morgon utan i varje ögonblick.
  • ÄngDal
    Anonym (Lillajag) skrev 2014-12-11 21:29:57 följande:

Äntligen lärt mig att tycka om min nakna kropp :)

Din kropp är inget annat än fantastisk.
  • ÄngDal
    Anonym (NT) skrev 2014-12-12 17:54:21 följande:

Hobbit på bio så inga bilder från mig iallafall :D

Ha en fin kväll! Kram
Svar på tråden Helkroppstråden