• ÄngDal

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2015-04-07 17:56:49 följande:

Eftersom jag är hemskt frusen av mig och min lägenhet inte värmts upp av vårsolen än har jag inte så mycket nytt att dela med mig av.

Så det får bli lite repriser ett tag framöver tills jag kan skippa mina varma myskläder och raggsockor Flört

Dina repriser kan man titta på oavbrutet, det som är så underbart är att det inte går att avgöra vad som är sexigast och vackrast på dig: brösten, rumpan, benen, magen, håret, ansiktet, midjan, svanken, höfterna... Hjärta
  • ÄngDal
    Aros02 skrev 2015-04-07 18:14:26 följande:

Alltså jag har nog aldrig gett direkt beröm till en komplimang förut men denna höll hög klass ÄngDal! :)

Haha, tack! :) NT får mig full av poesi och vackra, men syndiga, tankar...
  • ÄngDal
    Aros02 skrev 2015-04-07 18:40:02 följande:

Fan du lyckades få med källan och de basala grundförutsättningarna till allt liv på jorden i några korta meningar och tillägnade de till en kvinna! Du är en riktig diktare.

Hatten av alltså! :)

Tack igen, dina ord värmer :)
  • ÄngDal
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-07 19:33:23 följande:

Nej snälla gör inte det! Vi behöver dina fina ord i den här tråden! Tack snälla! Haha, om det ändå vore såväl! Men som sagt, är alldeles för lat så det får bli ett nyårslöfte istället! Med så vackra repriser kan du få posta hur mycket du vill! 

*kramas* :)
  • ÄngDal
    Anonym (Late) skrev 2015-04-08 10:07:16 följande:

Sovit som en stock och nu kör vi igång denna onsdag :D

Gulp! Vilken supersexig kropp du besitter. Så fina bröst, en perfekt svank och mage. Slutledningen säger att det du gömmer under de söta trosorna är lika underbart perfekt... ;)
  • ÄngDal
    Anonym (Late) skrev 2015-04-06 22:57:23 följande:

Efter en påskhelg med många måsten har jag inte hunnit in här så mycket men har sett många gobitar när jag gått igenom missade inlägg idag

Hoppas påsken varit trevlig!

Som jag misstänkte, du har en riktigt, riktigt läcker rumpa också, perfekt rundad och underbar. Tack för dina fina bilder, inte minst de första du publicerade när du visar dina fina bröst och resten av dina fina kropp olika vinklar... {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Beverly Marsh skrev 2015-04-08 22:44:01 följande:

Säger godnatt med en bild från i lördags. Det var roligt på krogen kan jag meddela

Sorry för suddig bild, var inte ett dugg stadig på handen just då Natti med er!

Du är alltid så snygg! *kram*
  • ÄngDal
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-09 00:20:34 följande:

Onsdag var det väl? 

Otroligt smäckra, vackra och mjukt kvinnliga linjer på din formfulländade, underbara kropp.
  • ÄngDal
    Anonym (NT) skrev 2015-04-09 21:21:22 följande:

Rumpa liksom, det är grejer det. Här är min!

Ja som flera sagt, din rumpa är det närmaste det åttonde underverket vi kommer. I stark konkurrens med underverk nio och tio som du har på framsidan... ;){#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Anonym (Baralillajag) skrev 2015-04-09 23:23:18 följande:

Även jag säger godnatt :*

Den synen drömmer man om att se när man ligger i sängen och väntar på sin kvinna... och vore hon skapt som du skulle himmelriket vänta härnäst... {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden